Print PDF

Az Univerzum üzeni: van spirituális megoldás a gazdasági válságra!

A pénzügyi válság egyre fokozódó elmélyülése szoros kapcsolatban van az idei év energiáival, amikor minden olyan rendszernek szükség szerűen össze kell omlania, ami nem szolgálja tovább a spirituális felemelkedésünket. Ahhoz, hogy tovább tudjunk emelkedni a spirituális csillagösvényen komoly változásnak kell bekövetkeznie a világ teljes rendszerében.


A múlt héten, amikor újra elkezdett felfelé kúszni a svájci frank árfolyama, ismét megszólalt bennem egy hang, hogy valaminek történnie kell spirituális értelemben is a pénzzel. Az aznapi meditációmban megfogalmaztam egy kérdést: "Mit tehetünk a jelenlegi gazdasági helyzetben?"


A válasz: Közösségi Pénz


A közösségi fizető eszköz az internetről fog kirobbanni és végigsöpörni a világon és rövid idő alatt romba dönti a teljes bankrendszert, hacsak addig a bankrendszer romba nem dönti saját magát. Teljesen független értékmerő rendszerként alakul ki a közösségi pénz, melynek semmi köze a mai fizető eszközeinkhez és független a jelenlegi bankrendszertől. 


Egyik napról a másikra fog elterjedni teljesen nonprofit alapon. Egyetlen célja a független és objektív értékmérő és csere eszköz szerep betöltése. Nincs kamat és nincs közvetítő cég, az emberi közösség képezi az alapját, akik egységes értékmérőként ismerik el szerte a világon. Semmilyen üzleti érdek nem fűződik hozza és senki nem fog keresni rajta semmit, kizárólag értékmerő funkciót tölt majd be a világon 


Mi az az elektronikus közösségi arany?


SocialGold (Közösségi Arany) vagy eGold (Elektronikus Arany) néven fog elterjedni rövidesen az új Közösségi Pénz. Ez fogja megmenti a világgazdaságot a totális összeomlástól. Az egyetlen dolog ami összeomlik a bankrendszer és minden spekulatív piac. Azonnal és végérvényesen méregteleníti a világot a kamat és a spekuláció fekélyétől.


Azt  kaptam még válaszul a meditációban, hogy figyeljek, mert nagyon hamar hallani fogok a közösségi pénzről. Igazából nem is akartam publikálni ezt az üzenet addig ameddig valami kézzelfogható információt nem tudok mellé tenni. Bevallom nektek őszíntén, hogy előtte semmit nem hallottam erről az egészről, de a közösségi alapon szerveződő értékmérő rendszer gondolata nagyon fellelkesített.


Már el is kezdődött a Közösségi Pénz használata


A dolog pikantériája, hogy alig egy héttel rá, hogy ezt az üzenetet elküldtem Gergő barátomnak, aki pénzügyi területen folytat kutatásokat (www.opcioguru.com), az alábbi videót küldte nekem, ami hogy, hogy nem a közösségi pénz témájával foglalkozik.


Hallgassátok meg ezt döbbenetes beszélgetést Vezér-Szörényi Lászlóval a gazdasági válságról és a közösségi pénz szerepéről spirituális értelemben is. 

László említést tesz a videóban az USA-ban hamarosan elinduló elektronikus arany elszámolási rendszerről is (eGold)


A videós hanganyagot a http://vimeo.com/helyipenz  weboldalról vettem át és ezúton is köszönöm nekik!

Itt az idő emberek! Küldjétek tovább ezt az üzenetet mindenkinek, akinek csak tudjátok!


 

Hozzászólások (56)Add Comment
...
Írta: Csilla, október 21, 2011
bocsánat, ezt sikerült többször elküldenem
...
Írta: Csilla, október 21, 2011
Írta: Meixner Márk, július 23, 2011
"Kommentem lényege OSHO, azt bőven elég olvasni, majd megtalálni a számodra leginkább megfelelő meditációs módszert. Állítom, hogy itt a legtöbb olvasónak és hívőnek az elméje dominál. Holott azt kellene leépíteni. De erről még nem beszélt nekem Péter, erre még nem világított rá. Mért is tenné. Onnantól kezdve nem lenne Péterre szükség, Neki viszont szüksége van rád."

Kedves M. Márk!

Ilyen elven a szüleinket is simán csalónak bélyegezhetnénk, mert egy darabig létszükségletet töltöttek be az életünk területén, de egy idó után, jobb esetben, magunk is képesek voltunk boldogulni.

Amikor mésok indítékainak negativ (vagy akár pozitiv) előjelt adunk, akkor sok esetben a saját indítékainkat vetítjük ki. Ezt hívják projekciónak.
Igaz, sok spirituális tanító van, akiknek valóban nem érdeke a páciens "gyógyulása". Ezt direkt fogalmaztam így, mert sok ilyen orvos is létezik, aki tudatában van annak, hogy az ő jövedelemforrása a beteg ember és nem az egészséges. Azért nem mindenki ilyen.
Valóban, ha valaki foglalkozik spiritualitással, az előbb-utóbb rájön, hogy saját maga is tökéletesen boldugul (sőt). Viszont mégis jó, hogy vannak olyan emberek, és véleményem szerint Péter is közéjük tartozik, akik türelemmel és kedvességgel elmagyaráznak a hétköznapok gondjaival bajlódó embereknek mély szellemi meglátásokat, amik esetleg segíthetik őket megoldást találni, elgondolkoztathatnak vagy csak vigaszt, reményt adhatnak (ami nem semmi).
Így nekünk szükségünk van Péetrre, mint ahogy nekünk is Rá, ez így helyes. Miért mégis mit akarunk? Valaki rászánja az idejét, energiáját, képességeit, anyagi erőforrásait, hogy segítséget nyújtson, amit mi szépen megköszönünk, aztán megyünk tovább az életünkben, mint ha mi sem történt volna és eszünkbe sem jut, hogy annak az embernek ez a dolga, vagy munkája és NEKI IS KELL VALAMIBŐL ÉLNIE.
Engedje meg, hogy egy példával érzékeltesem: pl., tételezzük fel, hogy Önnek villanyszerelő a fogalalkozása. Nos, azért választotta ezt a szakmát, mert érdeklődött a fizika iránt, amit valőszínüleg könnyebben megértett, mint mások. De azért még sok mindent meg kellett tanulnia ahhoz, hogy szakembere legyen ennek a területnek (ez bármilyen szakterületre érvényes). Most hogy esen Önnek, ha valaki azt mondaná: "Kérlek, gyere el hozzám Márk, javítsd meg a TV-met, mert Neked az úgyis olyan könnyü". De fizetni nem fizet érte. Remélem sikerült érzékeltetnem, hogy az embereknek szükségük van villanyszerelőkre, mint ahogy a villanyszerelőknek is olyan emberekre, akik nem értenek az elektromossághoz. Ez a kölcsönösség, ami az élet minden területén működik. És így is fog, egészen addig, amíg el nem jön az a világ, ahol mindenki mindenben profi szakember lesz, mert akkor valószínűleg nem lesz szükségünk egy más szolgálatára.

Nagyon reméljük, hogy Péter szolgáltatásaira egyszer nem lesz szükség. Lehet, hogy Péter is ezt reméli, nem tudom, mert nem ismerem személyesen, de ha mégsem így lenne, az az ő dolga. Egyenlőre még nem ez a helyzet. De ha valaki úgy gondolja, hogy neki ez megy egyedül is, annak nem kötelező ezt az oldalt olvasnia és negativ megjegyzéseivel elrettentenie embereket, akik bizalmatlanok vagy félnek a becsapástól. Ezt mindenki el tudja maga is dönteni. Akiket becsaptak a múltban, azok a saját naivitásukkal ugyanúgy hozzájárultak a problémájukhoz, mint a csalók, tehát nekik is meg kell tanulniuk, hogy kinek higyjenek és kinek ne. Nem kell senkit semmmi irányba befolyásolni. Az emberek szürkeállományában levő képesség mindenkiben ott van és elvégzi a dolgát.
Péter írásai erre alapoznak és nem a hiszékenységre.

Köszönöm azoknak, akik végigolvasták elmefuttatásomat. remélem azt is sikerült valamennyire érzékeltetnem, hogy az a bizonyos "cash-flow" miért kezd el működni az életünkben akkor, ha valóban anyagiakat áldozunk a saját spirituális épűlésünk érdekében (magyarul, ha csak igénybe veszünk szolgáltatásokat, aztán fizetség nélkül távozunk, akkor az olyan, mintha lopnánk, és amit adunk azt fogjuk kapni).
Ez is egyfajta közösségi pénz.
...
Írta: Csilla, október 19, 2011
Folytatva az előző gondolatot: Engedje meg, hogy egy példával érzékeltesem: pl., tételezzük fel, hogy Önnek villanyszerelő a fogalalkozása. Nos, azért választotta ezt a szakmát, mert érdeklődött a fizika iránt, amit valőszínüleg könnyebben megértett, mint mások. De azért még sok mindent meg kellett tanulnia ahhoz, hogy szakembere legyen ennek a területnek (ez bármilyen szakterületre érvényes). Most hogy esen Önnek, ha valaki azt mondaná: "Kérlek, gyere el hozzám Márk, javítsd meg a TV-met, mert Neked az úgyis olyan könnyü". De fizetni nem fizet érte. Remélem sikerült érzékeltetnem, hogy az embereknek szükségük van villanyszerelőkre, mint ahogy a villanyszerelőknek is olyan emberekre, akik nem értenek az elektromossághoz. Ez a kölcsönösség, ami az élet minden területén működik. És így is fog, egészen addig, amíg el nem jön az a világ, ahol mindenki mindenben profi szakember lesz, mert akkor valószínűleg nem lesz szükségünk egy más szolgálatára.

Nagyon reméljük, hogy Péter szolgáltatásaira egyszer nem lesz szükség. Lehet, hogy Péter is ezt reméli, nem tudom, mert nem ismerem személyesen, de ha mégsem így lenne, az az ő dolga. Egyenlőre még nem ez a helyzet. De ha valaki úgy gondolja, hogy neki ez megy egyedül is, annak nem kötelező ezt az oldalt olvasnia és negativ megjegyzéseivel elrettentenie embereket, akik bizalmatlanok vagy félnek a becsapástól. Ezt mindenki el tudja maga is dönteni. Akiket becsaptak a múltban, azok a saját naivitásukkal ugyanúgy hozzájárultak a problémájukhoz, mint a csalók, tehát nekik is meg kell tanulniuk, hogy kinek higyjenek és kinek ne. Nem kell senkit semmmi irányba befolyásolni. Az emberek szürkeállományában levő képesség mindenkiben ott van és elvégzi a dolgát.
Péter írásai erre alapoznak és nem a hiszékenységre.

Köszönöm azoknak, akik végigolvasták elmefuttatásomat. remélem azt is sikerült valamennyire érzékeltetnem, hogy az a bizonyos "cash-flow" miért kezd el működni az életünkben akkor, ha valóban anyagiakat áldozunk a saját spirituális épűlésünk érdekében (magyarul, ha csak igénybe veszünk szolgáltatásokat, aztán fizetség nélkül távozunk, akkor az olyan, mintha lopnánk, és amit adunk azt fogjuk kapni).
...
Írta: Csilla, október 19, 2011
Írta: Meixner Márk, július 23, 2011
"Kommentem lényege OSHO, azt bőven elég olvasni, majd megtalálni a számodra leginkább megfelelő meditációs módszert. Állítom, hogy itt a legtöbb olvasónak és hívőnek az elméje dominál. Holott azt kellene leépíteni. De erről még nem beszélt nekem Péter, erre még nem világított rá. Mért is tenné. Onnantól kezdve nem lenne Péterre szükség, Neki viszont szüksége van rád."

Kedves M. Márk!

Ilyen elven a szüleinket is simán csalónak bélyegezhetnénk, mert egy darabig létszükségletet töltöttek be az életünk területén, de egy idó után, jobb esetben, magunk is képesek voltunk boldogulni.

Amikor mésok indítékainak negativ (vagy akár pozitiv) előjelt adunk, akkor sok esetben a saját indítékainkat vetítjük ki. Ezt hívják projekciónak.
Igaz, sok spirituális tanító van, akiknek valóban nem érdeke a páciens "gyógyulása". Ezt direkt fogalmaztam így, mert sok ilyen orvos is létezik, aki tudatában van annak, hogy az ő jövedelemforrása a beteg ember és nem az egészséges. Azért nem mindenki ilyen.
Valóban, ha valaki foglalkozik spiritualitással, az előbb-utóbb rájön, hogy saját maga is tökéletesen boldugul (sőt). Viszont mégis jó, hogy vannak olyan emberek, és véleményem szerint Péter is közéjük tartozik, akik türelemmel és kedvességgel elmagyaráznak a hétköznapok gondjaival bajlódó embereknek mély szellemi meglátásokat, amik esetleg segíthetik őket megoldást találni, elgondolkoztathatnak vagy csak vigaszt, reményt adhatnak (ami nem semmi).
Így nekünk szükségünk van Péetrre, mint ahogy nekünk is Rá, ez így helyes. Miért mégis mit akarunk? Valaki rászánja az idejét, energiáját, képességeit, anyagi erőforrásait, hogy segítséget nyújtson, amit mi szépen megköszönünk, aztán megyünk tovább az életünkben, mint ha mi sem történt volna és eszünkbe sem jut, hogy annak az embernek ez a dolga, vagy munkája és NEKI IS KELL VALAMIBŐL ÉLNIE.
...
Írta: Csilla, október 19, 2011
Írta: Meixner Márk, július 23, 2011
"Kommentem lényege OSHO, azt bőven elég olvasni, majd megtalálni a számodra leginkább megfelelő meditációs módszert. Állítom, hogy itt a legtöbb olvasónak és hívőnek az elméje dominál. Holott azt kellene leépíteni. De erről még nem beszélt nekem Péter, erre még nem világított rá. Mért is tenné. Onnantól kezdve nem lenne Péterre szükség, Neki viszont szüksége van rád."

Kedves M. Márk!

Ilyen elven a szüleinket is simán csalónak bélyegezhetnénk, mert egy darabig létszükségletet töltöttek be az életünk területén, de egy idó után, jobb esetben, magunk is képesek voltunk boldogulni.

Amikor mésok indítékainak negativ (vagy akár pozitiv) előjelt adunk, akkor sok esetben a saját indítékainkat vetítjük ki. Ezt hívják projekciónak.
Igaz, sok spirituális tanító van, akiknek valóban nem érdeke a páciens "gyógyulása". Ezt direkt fogalmaztam így, mert sok ilyen orvos is létezik, aki tudatában van annak, hogy az ő jövedelemforrása a beteg ember és nem az egészséges. Azért nem mindenki ilyen.
Valóban, ha valaki foglalkozik spiritualitással, az előbb-utóbb rájön, hogy saját maga is tökéletesen boldugul (sőt). Viszont mégis jó, hogy vannak olyan emberek, és véleményem szerint Péter is közéjük tartozik, akik türelemmel és kedvességgel elmagyaráznak a hétköznapok gondjaival bajlódó embereknek mély szellemi meglátásokat, amik esetleg segíthetik őket megoldást találni, elgondolkoztathatnak vagy csak vigaszt, reményt adhatnak (ami nem semmi).
Így nekünk szükségünk van Péetrre, mint ahogy nekünk is Rá, ez így helyes. Miért mégis mit akarunk? Valaki rászánja az idejét, energiáját, képességeit, anyagi erőforrásait, hogy segítséget nyújtson, amit mi szépen megköszönünk, aztán megyünk tovább az életünkben, mint ha mi sem történt volna és eszünkbe sem jut, hogy annak az embernek ez a dolga, vagy munkája és NEKI IS KELL VALAMIBŐL ÉLNIE.
Engedje meg, hogy egy példával érzékeltesem: pl., tételezzük fel, hogy Önnek villanyszerelő a fogalalkozása. Nos, azért választotta ezt a szakmát, mert érdeklődött a fizika iránt, amit valőszínüleg könnyebben megértett, mint mások. De azért még sok mindent meg kellett tanulnia ahhoz, hogy szakembere legyen ennek a területnek (ez bármilyen szakterületre érvényes). Most hogy esen Önnek, ha valaki azt mondaná: "Kérlek, gyere el hozzám Márk, javítsd meg a TV-met, mert Neked az úgyis olyan könnyü". De fizetni nem fizet érte. Remélem sikerült érzékeltetnem, hogy az embereknek szükségük van villanyszerelőkre, mint ahogy a villanyszerelőknek is olyan emberekre, akik nem értenek az elektromossághoz. Ez a kölcsönösség, ami az élet minden területén működik. És így is fog, egészen addig, amíg el nem jön az a világ, ahol mindenki mindenben profi szakember lesz, mert akkor valószínűleg nem lesz szükségünk egy más szolgálatára.

Nagyon reméljük, hogy Péter szolgáltatásaira egyszer nem lesz szükség. Lehet, hogy Péter is ezt reméli, nem tudom, mert nem ismerem személyesen, de ha mégsem így lenne, az az ő dolga. Egyenlőre még nem ez a helyzet. De ha valaki úgy gondolja, hogy neki ez megy egyedül is, annak nem kötelező ezt az oldalt olvasnia és negativ megjegyzéseivel elrettentenie embereket, akik bizalmatlanok vagy félnek a becsapástól. Ezt mindenki el tudja maga is dönteni. Akiket becsaptak a múltban, azok a saját naivitásukkal ugyanúgy hozzájárultak a problémájukhoz, mint a csalók, tehát nekik is meg kell tanulniuk, hogy kinek higyjenek és kinek ne. Nem kell senkit semmmi irányba befolyásolni. Az emberek szürkeállományában levő képesség mindenkiben ott van és elvégzi a dolgát.
Péter írásai erre alapoznak és nem a hiszékenységre.

Köszönöm azoknak, akik végigolvasták elmefuttatásomat. remélem azt is sikerült valamennyire érzékeltetnem, hogy az a bizonyos "cash-flow" miért kezd el működni az életünkben akkor, ha valóban anyagiakat áldozunk a saját spirituális épűlésünk érdekében (magyarul, ha csak igénybe veszünk szolgáltatásokat, aztán fizetség nélkül távozunk, akkor az olyan, mintha lopnánk, és amit adunk azt fogjuk kapni).
...
Írta: zsolti, augusztus 26, 2011
Van egy film ill. mar gy film-szeria amelyik pont ezzel a temaval foglalkozik, bar igaz nem spiritualis de kifejezetten racionalis megkozelitesben.
Akinek van turelme vegignezni es nemi atlatast kapni vallas-politika-gazdasag-penz teren, azoknak ajanlon figyelmebe a szeria elso ket darabjat:
ZEITGEIST: THE MOVIE 2007 ill.
ZEITGEIST: ADDENDUM 2008
A filmek a
****zeitgeistmovie***/
cimen megnezhetok ill. ingyen letolthetok teljesen legalisan. /ha vlki elkezdene nezni, ne riassza el az elso resz kb elso 40 perce, mely finoman szolva nem eppen vallas-rajongo/.
Talan meg ennyit: a felesegem is kapott uzenetet "fentrol": A penz maga egy gonosz dolog.
Szerintem, ha e gonosz dolog nelkul akarunk elni, csak ki kell iktatnunk. megpedig TELJESEN. Marmint a penzt, minden rossz forrasat - lopas, csalas, oles, irigyseg, hatalomvagystb. stb stb. stb.
Minderrol bovebben a fent emlitett filmekben.
Ha vlkit tenyleg erdekel a dolog, a film kore mar egy teljes mozgalom alakult ki, es vegre Mo-on is beidult:
zeitgeisthungary***
Szeretettel,
zsolti
...
Írta: Szabadi Tibor Gyula, augusztus 09, 2011
Kedveseim!Osho: Bátorság:Nem lehetsz őszinte, ha nem vagy bátor.Nem tudsz szeretni, ha nem vagy bátor.Nem tudsz bízni, ha nem vagy bátor.Nem kutathatod a valóságot, ha nem vagy bátor.Vagyis a bátorság áll legelöl, és minden más azt követi.Mi a bátorság?Kezdetben nincs nagy különbség egy gyáva és egy bátor ember között. Az egyetlen eltérés abban mutatkozik meg, hogy a gyáva a félelmeire hallgat, és azokat követi, míg a bátor nem törődik az aggodalmaival, hanem egyenesen előrehalad. A bátor ember minden félelme ellenére nekivág az ismeretlennek. Tisztában van a félelmeivel, tudja, hogy ott vannak vele.A bátorság azt jelenti, hogy minden félelmünk ellenére nekivágunk az ismeretlennek. A bátorság nem azonos a félelemnélküliséggel. Félelem nélkülivé akkor leszel, ha egyre bátrabbá és bátrabbá válsz. Ez a bátorság legnagyobb élménye: a félelemnélküliség a tökéletes bátorság ajándéka.Ha kihajózol az ismeretlen tengerre, mint Kolombusz tette, félelem van benned, mérhetetlen félelem, hiszen nem tudhatod, mi történik majd. Elhagyod a biztonságos partokat. Minden a legnagyobb rendben van körülötted, csak egyvalami hiányzott: a kaland. Nekivágni az ismeretlennek borzongató élmény. A szív újra dobogni kezd, és újra élsz, megtelsz élettel. Lényed minden porcikája életre kel, mert elfogadtad az ismeretlen kihívását.Elfogadni az ismeretlen kihívását minden félelem ellenére – ez a bátorság. Ott van ugyan a félelem, de ha újra és újra vállalod a kihívást, lassan – lassan eloszlanak az aggodalmaid. Az ismeretlen megtapasztalása révén átélt öröm az extázis, amellyel az ismeretlen megtapasztalása eláraszt, erőssé tesz, teljességet ad, csiszolja az intelligenciádat. Először azt tapasztalod meg, hogy az élet nem unalom, hanem kaland. Aztán lassacskán eltűnik a félelem, és mindig újabb, és újabb kalandok után kutatsz majd. A bátorság alapvetően annyit jelent, hogy kockára teszed az ismertet az ismeretlenért, a megszokottat a szokatlanért, a kényelmest a kényelmetlenért, a távoli cél felé tett fáradtságos zarándokútért. Senki sem tudja, vajon képes lesz–e mindezt végigcsinálni. Hazárdjáték, de csak a hazárdjátékosok tudják, mi is az élet.Jó éjt! Tibor.
...
Írta: Szabadi Tibor Gyula, augusztus 09, 2011
Kedves Mindenki! Mitől ilyen halott ez a blog?Van spirituális megoldás a gazdasági válságra:az, hogy Te változz!Az egyetlen dolog, ami a tiéd ezen a világon, az az érzésed. A gondolatod nem a tiéd, azt kölcsön kaptad. A szűrőd által kondicionált elméd csak tolmácsolta neked. Az érzésed az iránytűd, hogy a saját utadat járod éppen most, vagy valaki más akarsz lenni, mint aki valójában vagy. Azért jöttél erre a Földre, hogy te legyél. Egyedi vagy, és pótolhatatlanul értékes. Istennek terve van veled. Tiéd az örökkévalóság, hogy Isten veled kapcsolatos tervét megvalósítsd. Az Ő végtelen szeretete és türelme néz le rád. Darnel Cristián, legkedvesebb élő mestereimnek egyike írja Harc és szeretet c. könyvében, hogy Istent nem úgy kell elképzelnünk, mint egy kozmikus mérnököt, aki kívülállóként összerakta az Univerzumot. Ő olyan, mint egy mag, melyből, mint egy hatalmas fa, nőtt ki a Világegyetem. Az, hogy Isten mindenható azt jelenti, hogy minden belőle van, nincs rajta kívül semmi. Hogy számmisztikai nyelven szólva, minden az 1-ből származik, hogy 1 Isten van, mindegy, hogyan hívjuk: Jehovának, Allahnak. Krisnának... És mindenki Isten gyermeke, te is egy levél vagy Isten fájában. És ő a szeretet, és te is szeretetből vagy... Ne harcolj, hanem szeress, az élet nem küzdelem..., hanem szelíd folyam. Hallgass a szívedre...Olvass bele a blogomba:*************
...
Írta: Rakács Marianna, július 27, 2011
Olvasom itt a hozzászólásokat és elgondolkodom azon, hogy mi lesz így az emberiséggel? Hiszen belénk nevelték, hogy mindennek az értéke a pénz! Mi lenne, ha az érték maga a tárgy lenne? Az étel, a ruha, a használati tárgyak? Hiszen nem kell nekünk bank ahhoz hogy ami nekem felesleg elcseréljem arra amire szükségem van és másnak többlet! Akik figyelmesen tanulták a történelmet tudják, hogy már volt ilyen és működött és BÉKE volt a földön! Meg harmónia ember és természet között! Mindent a pénz rontott el meg a bankvilág és az őket irányító néhány család! Remélem ennek hamarosan VÉGE! smilies/smiley.gif
...
Írta: Kriszta, július 24, 2011
Szép a látomás, de nem előzmény nélküli smilies/tongue.gif

Idézem az egyik "előzményt" 2009 szeptemberéből, ami 2010 májusában meg is valósított helyipénzről: "2009. szeptember 4., péntek 07:58
Új utalvány jelenik meg Sopronban és környékén Kékfrank néven, ami a régió gazdaságának erősítését, dinamizálását hivatott elősegíteni - mondta lapunknak Perkovátz Tamás, az utalvány megálmodója. A már forgalomban lévő természetbeni juttatások utalványaihoz hasonló fizetőeszköz azonban nemcsak papíralapon, hanem a helyi vállalkozások egymás közötti elszámolásánál mint számlautalvány is elérhető lesz, lejárati idő hiányában pedig korlátlan ideig felhasználható."

És ugyanerről egy másik cikk részlete... "A világon 110 millió ember használ helyi pénzt, magyarázza Perkovátz Tamás, a jogi értelemben utalványként működő kékfrankot kibocsátó Ha-Mi-Összefogunk Európai Szövetkezet (Ha-Mi) elnöke. Perkovátz Tamásban a jegybank felügyelőbizottságába nemrég a Jobbik által delegált Varga István tanulmányai és előadásai érlelték meg a kékfrank megteremtésének a gondolatát."

A második idézet első mondata smilies/smiley.gifelég beszédes egy világmegváltás üzenethez smilies/cheesy.gif
...
Írta: Eszter, július 23, 2011
Péter!

Ezt feltétlenül olvasd el:

********galacticchannelings***/magyar/sheldan12-07-11.html
...
Írta: Szabadi tibor Gyula, július 23, 2011
Kedves Mindenki! Mindenkinek igaza van! De Osho könyve sincs ingyen. Minimum el kell menni a könyvtárba beiratkozni, vag megvenni a könyvesboltba. Mindenki egy adott szinten van a spirituális fejlődésben.Van akinek Péterre van szüksége, és van aki önállóan szerzi a tapasztalatait. Én örülök annak, hogy Péter létezik, tőle is tanulok. Mindenkitől tanulok.Ha bárki azt gondolja, hogy valaminek, vagy valakinek nem kéne lennie, az a lényeget nem érti:Az adó azért létezik, mert van rá vevő.Ha ezt nem érted, tanulmányozd a kereslet kínálat közgazdasági alapelvét! Szeretettel: Tibor.
...
Írta: Meixner Márk, július 23, 2011
Aki igazi megértésre vágyik, az ne gondolja, hogy az itteni üzenetek útján megkapja. Kedves Péter kihasználja a kétségbeesett elmét. A legjobb, amit tehetett volna, hogy azt mondja: Olvasd el OSHO egyik könyvét. Igazi megértést azt sem ad, mert az igazi megértés csak a tapasztalat útján érhető el. Elhihetsz bármit, de az ugyan olyan, mint ha most Istenben hiszel, a bibliában, a kereszténységben, vagy jelenlegi önmagadban. Ez sajnos mind téves.
Kedves Péter kezünkbe adott jó pénzért egy meditációs csomagot, elhitette, hogy az majd milyen jó lesz. És láss csodát, eltelt pár hónap, vagy annyi se, és jött az új meditációs csomag, ugyan csak jó pénzért, ami ugyan csak elhiteti, hogy milyen jó lesz, de ezt nehezen hiszem el az első anyag után. Ez itt egy nagyon jól felépített aranybánya Péter számára. Az egyik termék megteremti az újabb termék szükségességét. Felemelkedésről beszél, miközben egója uralja. Kommentem lényege OSHO, azt bőven elég olvasni, majd megtalálni a számodra leginkább megfelelő meditációs módszert. Állítom, hogy itt a legtöbb olvasónak és hívőnek az elméje dominál. Holott azt kellene leépíteni. De erről még nem beszélt nekem Péter, erre még nem világított rá. Mért is tenné. Onnantól kezdve nem lenne Péterre szükség, Neki viszont szüksége van rád.
Ne higgy nekem, ez csak az én saját véleményem.
...
Írta: kiss Virág, július 23, 2011
Nem én kértem, hogy svájci frank hítelt kapjak. A bank javaslatára mentem ebbe bele. Senki nem világosított fel, hogy mi történhet. Egyszerü középosztályhoz tartozó állampolgár vagyok.
...
Írta: kiss Virág, július 23, 2011
Nem én kértem, hogy svájci frank hítelt kapjak. A bank javaslatára mentem ebbe bele. Senki nem világosított fel, hogy mi történhet. Egyszerü középosztályhoz tartozó állampolgár vagyok.
...
Írta: ANTAL TEREZ, július 23, 2011
kösönöm ezt a levelet Péter
...
Írta: Theresa, július 23, 2011
Hmm... Drága Jó Ember! Ezt komolyan így látod?! A gazdasági válságra az lesz a megoldás és akkor, mikor ezt a generált állapotot abbahagyják azok, akik generálták, elérik azt a bevételt általa,amit ezzel a projekttel célul kitűztek. Ott, annál a pontnál megáll, biztos. Nem újdonság, máskor is így csinálták, csak emlékezni kell rá. Utána fel lehet lélegezni. Addig nem, addig nyögünk alatta. Ki nagyobbat, ki kisebbet. Remélem, hamar jól laknak és akkor csend lesz. Ez logika és közgazdaság téma, földi dolog, alsó csakrák, föld elem. A pénz, mint fogalom, nem szerepel a spiritualitásban.Az alsó három csakra a földi életé,a földi élet biztonságáé, annak öröméé, uralásáé és ennek elfogadásáé, míg a legfelső három a spiritualitásé. Ezeket a két tartományt a szívcsakra kapcsolja össze. Így jön létre az élet virága az emberben, aki a Földön él, mint spirituális, isteni lény. Ahogy a föld nem fent van és az ég nem lent, ezt a két témát butaság összekeverni és még publikálni is ebben a kiszerelésben, ahogy a megnevezett cikkben van. ahogy a javakkal, vagyonnal mennyországba, felső tartományokba belépőt venni nem lehet, úgy a spiritualitással sem lehet megoldani az anyagi dolgokat. Például hiába imádkozok ezerrel a föld szélén és még angyali segítséget is kérek hozzá, pecséteket vetítek ki, isteni energiát sugárzok ki rá, attól ott nem terem semmi. De ha előveszem az ekét, felszántom és magot is vetek bele, őszre lesz kenyerem és nem halok éhen a télen. Ezt fel kell fogni. A helyén kell kezelni a dolgokat és nem összekeverni.
...
Írta: RÉVÉSZ ISTVÁN, július 23, 2011
Nem bírtam válasz nélkül hagyni, így elnézést, hogy ismét hozzászólok...
Teljes mértékben osztom Szabadi Tibor Gyula, Erős Erzsébetnek írt, azaz körvonalazott állásfoglalását. Ez a véleményem nekem is, ugyanis elsődlegesen a jelenvaló mostani, a jelen világban élünk, és a napi életfeltételeink mos érvényesek, és nem holnap, holnapután egy hét múlva... Ha enni akarsz, azaz élni, nem teheted meg a spirituális jövődben, mondjuk egy év múlva... De mégy egy hét múlva sem. Élni, enni, azért te is akarsz. Nem holnap, holnapután, hanem szerintem még ma. Ez pedig pénzbe kerül, mert más fizetőeszköz és átváltási eszköz nincs, csak maga a pénz, bármilyen néven és értéken is fut.
Épp ezért elméleti síkon teljesen helytálló álláspontnak tartom, és egyetértek DM Mónikával, azonban a gyakorlatban ez a jelenben kivitelezhetetlen.
Szabadival teljesen egyetértek abban, hogy a tudást, ismeretet és az elméleteket nem lehetséges áldozatok, "kaparás" szenvedések, küzdelmek nélkül elérni átvenni, vagy átadni.
A spirituális jövőnkért most, a mostani életünkben, talentumainkkal, és annak felbővítésével-összeszedésével kell már MOST tennünk. Ez, nem minden esetben az ÚJ PÉNZBEN kell hogy megvalósuljon!... Ebben meg viszont DM -mel értek egyet.
Mónika helyesen ismerte fel, hogy Péter a pénz kérdésének, és problémájának megoldódását nem igazán a leg helyesebb megközelítésben vélte, véli megtalálni a spirituális jövő, és az univerzum hatásainak metszetében, azaz metszeteiben.
S.Ágnessel, tökéletesen egyetértek, azonban ha bedől a pénzügyi világ, és a gazdasági világ egy válságban, a helyi kis pénzek is előbb utóbb "utánadőlnek"...
Azonban el kell ismerni, tény és való, helyi viszonyok között, a kisebb helyi fizetőeszközök igen beváltak, sőt, sokszor jobbak, mint a "nagy" pénzek. Ezeket a fizetőeszközöket valahova a barcelkereskedelem, azaz a sima cserekereskedelmi formulák és a pénzzel fizetéses formulák özé sorolnám. Helyi érdekeket képvisel, és valóban, a külső hatások kevésbé éreztetik hatásukat ezeken keresztül...
Azonban ennek semmi köze a Spirituális és a Meditációs új teremtésünkhöz, sem egyénenként, sem közösségi, vagy társadalmi, netán globális, vagy világ gazdasági, pénzügyi szempontból. Itt ez esetben ismét vissza kell kanyarodnom a helytálló Szabadi Tibor féle tényállások vázolásához.
Hogy DM véleményét osztom, arra is vonatkozik, hogy arra kellene Péternek elsődlegesen összpontosítania itt a számmisztikában,hogy a spirituális jövőben, azaz az új teremtésünkben a pénz helyett mi is az, ami a fizetőeszközt felváltaná, felválthatná, ami a lét, és életfeltételünket mindig is igencsak meghatározza.
...
Írta: RÉVÉSZ ISTVÁN, július 23, 2011
fojtatom...
Kérdés, hogy Péter, a nagy változásokban, az önmagunk és összefogó teremtő erejében, mire is véli elvonatkoztatni az összefogást, az "újítást", vagy helyesebb, ha úgy fejezem ki, a megoldást.
A pénz, szerintem semmiképpen nem, lehet semmiképpen spirituális eszköz, jóllehet, ma erősebb istennek tűnik mint maga Jézus. Az ördög, a pusztító, ezzel a hatalommal, (és fegyverrel) mint a pénz, teljes mértékben uralja a terepet, a földet, az emberi létet, a hitet, sőt ezzel befolyásolni kísérli, magát a szeélyes üdvösségünket is.
Szabadi, ennek feloldására a nem kereskedelmi célú létfenntartási, és életminőségi ösidőktől bevált formulákat vázolta a "kerti termelés és önellátás-létfenntartási példázatával". És szerintem, tárgyilagosan.
Nézzétek. Ha a világgazdaság, és a pénzügyi világ be is dőlne, a Magyar paraszt, és földművelő, akkor is kikaparja a krumpliját a földből, és nem hal éhen... Néhány tyúkot nyakonvág, ha nem vegetáriánus és húsra éhes, és még a levese-paprikásai is megvan... Még pénz nélkül is.
Engem édesapám anno, gyerekkoromban így tanított:
Fiam, első, s legfontosabb a has, az élelmezésed. Bármi áron is.
Mert korgó gyomorral lehet a legszebb ruhád, kastélyod, és pénzed is, de ha azt nem tudod megvenni mert nincs, mert még élelem sincs, pelyva az... (TEHÁT A PÉNZ IS mint érték...)
A második: Legyen értelmes ruházatod, hogy ne fázz, ne ázz, mert a tél tábornoknak nincs szeme, és a hidegnek csontkeze elpusztít. Ha meleged van, levetni könnyebb, mint dideregni és betegeskedni... Tele hassal és felruházkodva, azonban még a tél tábornokkal is küzdhetsz, harcolhatsz, tán kisebb nagyobb sikerrel.
És végül, legyen fedő a fejed fölött, akár csak egy talpalatnyi területtel is legyen az, ha más nem egy viskó, mert ahol senki nem zavar, nem üldöz, ahol a fejedet pihenésre és álomra tudod hajtani, a békédet, és a nyugalmadat meglelheted. Még villany és gáz nélkül is... Hisz van napfény...
Ha más lehetőséged nincs, legalább erre figyelj. Ha más nem, nem legalább átmenetileg áthidalhatod a bajokat...
Nos, az öregem itt pénzről nem is beszélt, no, meg gazdasági világválságról sem, stb.
De azért hallgassatok csak ide!
Ez egy tökéletes túlélési stratégia alapelve és modellje. Ha durva szóval veszem a nyers hasonlatot, Szabadi erre mutathatott rá, csak más nézőpontból.
Ez a modell, a leghüjébb embernek is biztos támpont lehet a túlélésre, bármilyen pénzbedőlés következnék is be a világon stb...
Nos, ha valaki akkora marha, hogy nem gyarapítja a tudását, az intelligenciáját, stb., mint amit Szabadi helyesen fogott meg, az ne is csodálkozzon rajta, hogy nem ér el célt, eredményeket.
Én azt mondanám, ismételten a figyelmetekbe ajánlva, mit korábban is írtam, hogy ki-ki így a saját elgondolása alapján, a meditációit, és a relaxációit felhasználva, kíséreljen meg rákészülni, és a lehetőségeihez képest, továbbá a maga módján védekezni a várható bajok ellen.
és végül, mely tán szlogennek is beillene:
TUDÁS = HATALOM = PÉNZ
(A pénzen akár értéket, hasznot, vagy bármiben elért sikert, eredményt stb.-t is érthetünk...
Üdvözlet tisztelettel és szeretettel
Révész István
...
Írta: DM, július 23, 2011
Ez itt már nem jó, letértetek az Útról. Túl sok a beszéd, az agyalás, pont ezt nem kellene tenni, ez csak a régi világ csökevénye. Egyszer Péter ezt nagyon megfogalmaztad, - próbáltam visszakeresni, de már nem találom, a farkába harapó kígyót használtad hasonlatul, azaz ebben a régi világban a régi módszerekkel már nem lehet változást előidézni. Megfeledkeztek a lényegről. Péter, Te írtad nemrég, emlékszel?

" Ez az összehangolódás, azonban nem önismeret. Ez a folyamat nem a racionális elméd segítségével megy végbe. Az ezzel kapcsolatos gondolataid ebben a folyamatban többet ártanak, mint használnak. Az a folyamat, aminek jelen pillanatban a részesei vagyunk tökéletesen irracionális. Képtelenség, hogy ezt az egészet az eszeddel értsd meg. Ne is próbálkozz vele, mert nem fog sikerülni. "

Nem azt mondom, h egyébként nincs sok igazság abban, amiről írtál most is Péter, - Tibor, István, - de ezzel csak egy helyben toporogtok, a megoldás nem a szavakban, a sok beszédben és a sok agyalásban van. Nem is értem igazán, h most mi folyik itt a Számmisztikán, pedig annyira jó volt ahogy elindult itt az igazság és Péter nagyon jól meg tudtad fogalmazni mindezt, pedig ezekről igazán nehéz beszélni.
De mostanában letértél Te is, ezt már akkor éreztem, amikor a pénzről, mint spirituális eszközről beszéltél... Nem tudom mit hallottál a Segítőidtől, de a pénz NEM AZ. Ennek a Világnak nem így kellett volna felépülnie, a pénznek soha nem lett volna szerepe benne. A pénz ennek a rosszul kialakult világnak a jelképe. Az Új Dimenzióban semmilyen szerepe nem lesz, - azt nem látom még én sem, h mi lesz "helyette", ill. hogyan lesz, - de a pénz, mint olyan megszűnik a régi világ materializmusával együtt.
Én azt gondolom ne agyaljatok a közösségi pénzen; természetes, h a világban élők felismerték a helyzet tarthatatlanságát - még azok is, akik egyébként nem látják a sprituális felemelkedést - de Péter önmagadnak, az eddig általad tanítottaknak mondasz ellent, ha azt hirdeted itt, h majd értelmes közgazdászok, bankárok fogják megoldani a gazdasági ellehetetlenülést.
Szeretném ha ismét visszatérnél oda, azokhoz az igazságokhoz, amiket mondtál, hirdettél, tanítottál eddig nekünk. Talán olvasd vissza Te is...

Üdvözlettel: Mónika
...
Írta: Szabadi tibor Gyula, július 23, 2011
Kedves Péter! Velem az a baj, hogy ami a szívemen, az a számon is. Tisztelettel: Tibor.
...
Írta: Szabadi tibor Gyula, július 23, 2011
Egyébként egyik kedvenc könyvemben egy szufi misztikus(Kahlil Gibran:A próféta)ezt írja a tanításról:.) Akkor egy tanító ezt mondá: Beszélj nekünk a Tanításról.És ő ezt válaszolta:
Senki sem képes előttetek semmit fölfedni, csupán azt, ami tudásotok hajnalán félálomban már ott hevert. A tanító, aki követői között a templom árnyékában jár, nem bölcsességéből ad át, hanem hitéből és szeretetéből.Ha valóban bölcs, nem azt kívánja, hogy belépjetek az ő bölcsességének házába, hanem inkább saját elmétek küszöbére vezet benneteket.A csillagász beszélhet néktek arról, mennyire ismeri a tér titkait, de ismereteit nektek át nem adhatja.A muzsikus énekelhet néktek a ritmusról, amely a térben mindenütt jelen van, de nem adhat néktek olyan fület, amely felfogja ezt a ritmust, sem olyan hangot, mely e ritmust visszhangozni képes.És aki jártas a számok tudományában, beszélhet a mértékek birodalmáról, de oda el nem vezethet.Mert az egyik ember tudománya át nem adhatja szárnyait a másiknak.És mivel mindegyikőtöket magában ismeri az Isten, ezért mindegyikőtöknek egyedül kell megismernie az Istent és megértenie a földet."A tudást nem tálcán hozzák, hanem Te kell, hogy tíz körömmel kaparj érte! "Kérjetek, és adatik.Keressetek és találtok, zörgessetek és megnyittatik néktek."A legtöbb ember sajnos,ha hozzávágnánakk egy csomó könyvet, felstócolná, és rájuk ülne,onnan nézné a TV-t.Szeretettel Mindenkinek.tibor.
...
Írta: Szabadi tibor Gyula, július 23, 2011
Kedves Erős Erzsébet.Nem az üzleti alapú kertészkedésről beszéltem,hanem a több lábon állás közgazdasági alapelvéről.Régen sem volt gáz, autó, villany,és életben maradtak az emberek.Nem a piacról beszéltem,hanem arról,hogy jelenleg azt a gyümölcsöt esszük,ami a két kertünkben megterem. Azt a szörpöt isszuk,azt a lekvárt és kompótot esszük,amit berakunk, egy kályhával rásegítünk a gázra,és ha elcsuknánk a gázt,és nem lenne villany és internet, nekem ott vannak a könyveim, a Nap melegít és világít, van levegő és tiszta víz(kútból is, nemcsak vezetékről),szóval nem igazán függök a pénztől,és nehéz engem manipulálni.3 éve a főnököm által uszított s.nyaló munkatársamnak ezt mondtam:"Ki nem szarja le, hogy te mit gondolsz rólam?".Azóta én korengedményes nyugdíjas vagyok,az ő sorsa pedig 33 évesen a temetőbe vezetett(öngyilkos lett.)Én csak azt mondom,igaz, hogy ez nem kényelmes, de ki mondja, hogy a kényelemre szükség van.Én csak azt mondom,hogy a Te életedben MINDENÉRT Te vagy a felelős.Még akivel találkozol, még azért is,mert te vonzottad be az életedbe.Olyan nehéz ezt megérteni és elfogadni,hogy kizárólag 100%-ban Te felelős vagy?Miért menekültök ettől?Ez a legjobb dolog az életben!Szeretettel:Tibor.
...
Írta: Erős Erzsébet, július 23, 2011
Szabadi Tibor Gyulának:

Kedves Tibor,

nekem nagy kertem van, és be van ültetve, de az mégsem elég a gázszámlára és a gyerek taníttatására....
Neked van kerted?
Műveled? Tudod, hogy mennyibe kerül a vetőmag, a művelés és öntözés? permetezés?
Aztán ott az as eső v. aszály, jég, ami tönkre teszi. Van róla információd, mennyibe kerül 1 pad bérlése 1 kisebb piacon, ha netán eladnád a felesleget? Ja, és oda el kell vinni... Ilyen benzinárak mellet?
Szóval azért nem olyan egyszerű...
...
Írta: Mozga Márta, július 23, 2011
Igen, a közösségi pénz jó megoldás lehet, csakhogy egyelőre nehezen szakadnak el a gondolkodásukban az emberek a valós pénztől. Mi, az egyesületünkben már korábban bevezettünk egy bizonyos civil pénzt, amivel adunk veszünk - de a kör nagyon nehezen növekszik az érdeklődésen túl. A reakció gyakran az, hogy a villanyszámláját, bérleti díját nem tudja a "nem pénzzel" kifizetni. Sőt - próbálkoztam szót érteni egy másik "valutát" használó szervezet vezetőjével, ők is szélesítenék a kört, de nem sikerült közös platformra nyitni.
Szerintem megéri az energiát belefektetni - , az út, bízom benne - jó szándékkal van kikövezve..
...
Írta: S.Ágnes, július 22, 2011
Az tetszik, hogy van fény az alagút végén.
Pozitív mondatok:
- Egy összeomlást is túl lehet élni.
- Meg lehet mindent reformálni – ezért először az embereknek tudatukra kellene ébredni.
Azután van lehetőség változtatni.
- Már Magyarországon is van példa a helyi pénzekre.
- Az erős pénzek nem tudnak működni az olyan egyszerű pénzek nélkül, amik átsegíthetik a gazdaságot addig, amíg a gazdaság ismét helyre jön.
- A helyi pénz előnye: nem megy ki a körből, nem megy ki az országból.
- Nekünk Magyaroknak a túléléshez az ilyen helyi pénz lehet a megoldás.
Ezt elkerüli a hiperinfláció.
A helyi pénz 100%-os fedezettel rendelkezik.
- A duális pénzrendszerben azért jó ha mindkettőt használjuk, mert ha az egyikkel éppen baj van, akkor tudunk a másikhoz nyúlni. Nem kell új kártyát nyomtatni, hálózatokat fejleszteni, mert már működik.
- Rajtunk múlik, hogy létre tudjuk-e hozni azt a közösséget, ami használja.
A legfontosabb, akarja-e a közösség teremteni a pénzt?
- már készülnek a saját energiáikat áramoltatni!
- Maga a pénz = társadalmi energia, ez tudati energiát is feltételez.
- Bármely közösség tud pénzhelyettesítőt létrehozni. A közösség önmagának hitelez.
- Abban kell gondolkodni, hogy olyat hozzunk létre, hogy olcsóbb legyen a hitelezés.
A bőséget teremteni kell! Tudatosan.
- Kellenek az emberek, akik tudják szervezni az összefogást, és tudatemelésben látják a jövőjüket.

Amikor 555 évvel ezelőtt megindult a török, nyugatról az ígéretek ellenére szinte senki nem segített a magyaroknak. De Kapisztrán János toborzására mégis összegyűlt annyi ember (hétköznapi egyszerű emberek parasztok és katonák jelentkeztek, a magyarokon kívül cseh, lengyel, morva, szerb) akik a többszörös túlerő ellenére megsegítették a szinte lehetetlen helyzetben lévő Nándorfehérvári védőket. 60.000 török indult a 25.000 -nyi védősereg ellen, majd a szultán még a 10.000 fős tartalékát is megindította.
Kapisztrán buzdította a harcolókat, Hunyadi ezt látva, a seregével kitört és elfoglalta a török ágyúkat és azokat azonnal az ellenség ellen fordította. Az egyesült magyar haderő leverte az ostromlókat.

Akik ott voltak, tisztelet nekik bátorságukért és kitartásukért. Szerintem nagyon szép példát mutattak.
Többszörös túlerővel állunk mi is szemben. De ha összefogunk a közös célért, meglesz az eredmény. Valószínű itt is lesznek áldozatok, de Nándorfehérvárnál sem futamodtak meg, elesett volna az ország. Ehhez képest mi nekünk ezt a modern XXI. századi megpróbáltatás.

A Nándorfehérvári diadalban résztvevők ereje adjon nekünk erőt, az előttünk álló gazdasági harchoz..
smilies/smiley.gif
...
Írta: Szabadi tibor Gyula, július 22, 2011
********eleg***/index_play.html
Létezik egy pénzügyi háttérhatalom, amely 5 egységnyi bankbetétre, amely valójában nem fedezet, 100 egység pénzt "teremt" egy tollvonással, és "kölcsönzi" neked esetenként éves 20-60% kamatra. Amikor visszafizeted a "kölcsönt" az semmiből lett, és semmivé válik, de ezen "semmi" kamata a banknál marad. Ez törvényes, legális pénzügyi csalás, a szenvedője te vagy, tudatlanságból asszisztálsz ehhez a csaláshoz, és teljes vagyonoddal fizetsz.A megoldás tényleg a közösségi pénz lenne.Azért csak lenne, mert nem érted, hogy te vagy a felelős.Mindig, mindenért, ami a te életedben történik.újra és újra veszítesz, és semmit nem tanulsz belőle. Pedig csak egy kis mezőgazdasági területen a saját kajád felét kellene megtermelned, és máris nem függnél senkitől.Pedig csak a bankot, mint kölcsönfelvételi lehetőséget, el kéne felejtened, hogy szabad legyél. Csak addig kéne nyújtóznod, ameddig a takaród ér. Azért kaptál Istentől saját agyat és saját elmét, hogy használd. Sajnos, életemben először Révész Istvánnal kell egyetértenem.Ha lesz spirituális előrelépés, amire te nem vagy felkészülve, szerinted megint ki fog veszíteni?A dínók kihaltak, mert az ideájuk (tervrajzuk) megvalósult. Az emberé talán soha nem fog.. Amíg a TV-t nézitek, addig biztosan nem...Péter, amikor tegnapelőtt meditáltunk, lehet, hogy előtte egy kicsit sokat ittunk? Bocsi!
...
Írta: RÉVÉSZ ISTVÁN, július 22, 2011
Hozzászólnék.
Annak ellenére, hogy nem vagyok sem bankár, pénzügyi szakember, sem pedig pénzügyi guru vagy ehhez hasonló.
Én, mint egy egyszerű ember, az igen aprólékos és elemző ember, „józan paraszti ésszel gondolkodó ember” szemszögéből vizsgálom mindig a dolgokat.
Így a pénzügyi dolgokat is és a gazdasági helyzet alakulását, hatásait az életünkre. A soraimat nem okoskodásnak szánom, hanem inkább, igenis a tárgyilagos, valóságalapú, a saját életünkön, és „bőrünkön” is megtapasztalható hatások mini elemzésének.
A Péter által felvetett mostani téma tárgya a pénz, és a gazdaság körül forog.
A pénz, ősidők óta, mint értéket képviselő fizetőeszköz pl. a barcel kereskedelem, azaz a cserekereskedelem ősközösségi társadalmi formáinak annak a fejlettebb eszköze, ami a termelési felesleg és érték felhalmozásának, azaz értékének használatára, vagy ha úgy tetszik, átváltására szolgált, és szolgál még ma is. És azt hiszem, a Péter által említett SocialGold (Közösségi Arany) vagy eGold (Elektronikus Arany) eswetleges létrejötte, vagy használata esetén is.
Már általános iskolában is tanítják, hogy az ősközösségi társadalmi forma, éa érték felesleg felhalmozódásának esetén miért következett be az ősközösségi társadalmi és gazdasági forma „felbomlása”, azaz inkább egy fejlettebb színtűre történő felváltása…
Itt jelent meg és lett még nyilvánvalóbbá a módosabb, azaz sikeresebb, és gazdagabb, vagy a szegényebb emberek, rétegek, csoportok, társadalmak, országok és vidékek, sőt akár földrészek közötti különbség. És ez ma is tény és valóság, így érvényesül… Csak modernebben…
A fizetőeszköz (mindegy esetünkben az, hogy milyen neve és értéknagyság megjelölésűsmilies/wink.gif pénzként jelenik meg, mint fizetőeszköz, ami a mai napig is érvényes, és használatban van. A pénzre is érvényes, azaz ami mögötte van mint érték, azaz az, ami a fizetőképességét meghatározza. Ez pedig a közgazdaság érték teremtőjeként, és mércéjeként is meghatározható.
Ma, igen sokan igen-igen nagy tévedésben vannak, amikor arra gondolnak, hogy a pénz és annak érték hordozásában, hogy ezek egymástól független , vagy függetlenül kezelendőek a gazdaságtól, és a termelő munkától, és azt szét is választják. Pedig, igen-igen szerves része az egyik a másiknak.
Ha nincs termelő munka, és érték létrehozása, nincs érték, és így pénz létrehozása sem. Ezt leszögezhetjük alap állásponként.
FEDEZET NÉLKÜLI VÁLTÓ, ÉS PÉNZ ÜRES FELFÚJT LUFTBALLON HATÁSÚ!
MA, EZT A PÉNZÜGYI SZEKTORBAN VISZONT ALKALMAZOTT TÉNYÁLLÁS.
Másik oldalból, pedig tényállás az is, hogy ha az egyik ember több értékkel rendelkezik, mint a másik, vagy felhalmoz, (pénzt takarít meg és beteszi a bankba, vagy pénzintézetbe stb.) nemcsak azért teszi be a két szép szemünkért, hogy csak ott tárolja, (ráadásul kamatmentesen), hanem igenis hasznot szeretne húzni belőle. Ilyen ember viszont igen-igen sok van ma már… De nem különbek ez alól sem a bankok, sem a pénzintézetek. Sőt, még a legkülönfélébb biztosítások sem…
...
Írta: RÉVÉSZ ISTVÁN, július 22, 2011
folytatom...
Nos, ezt felismerve erre szakosodott kezelők, és gazdálkodók, vagy használók jöttek létre, egészen az őskortól a napjainkig, amit nevezzük mondjuk pénzintézeteknek, bankoknak stb.
De ide tartoznak pl. a legdurvább esetek is, mint pl. az uzsora „magánbankárok” is, ami köztudott, törvénybe ütköző. Ugyanis ezt a „nemes tisztséget”, és feladatot, az állam minden esetben magáénak igyekszik kisajátítani, irányítani. Még ha azt nevezzük nevén, a bankokon keresztül teszi is.
A pénzügyi részletekbe nem bocsátkoznék, annyit azonban mindenképp leszögezhetünk, hogy a kamatnak, és az érték, azaz a pénz értékének a mozgatásában, meghatározásában nemcsak a gazdaságnak, hanem a politikának is elsődleges, ha nem inkább a leg elsődlegesebb szerep, feladat jut. Kamatot, minden esetben kérni fognak, és igenis igényt tartanak rá, még az „Elektronikus Közösségi Aranynál”, azaz a SocialGold (Közösségi Arany) vagy eGold (Elektronikus Arany) esetében is!
A fenti tényállások ismeretének birtokában, pénzt, pénzintézetek ingyen bérmentve (ha úgy tetszik kamatmentes kölcsönzésre), semmiképp nem „osztogatnak sehol a világon sem ma, sem pedig soha a jövőben, hanem igenis súlyos, súlyos kamatok hasznaiért tartva a markukat…
Hiszen a banknak és az alkalmazottjainak is valamiből meg kéne élnie. Hát mi másból nem, szerintetek, ha nem a kamatokból?
Az emberek, amikor kölcsönt vesznek fel, épp ez az, (tehát a kamat, és a járulékos költségek, és az állandó árfolyamváltozás veszélye) amivel igen kevésbé számolnak. Ráadásul a visszafizetési terveikben nem 100%-os, hanem 1000%-os biztosságával számolnak a visszafizetés biztosságával, hanem a majd lesz valahogy elvvel, így a visszafizetés nehézségei esetével sem számolnak. Holott, pont épp ezekre kéne a leginkább figyelniük, és a visszafizetés biztosságának többszörös bebiztosítására.
Tehát, ha akár még ha az ég le is szakad, akkor is ki tudja fizetni a tartozás vállalt részleteit a kockázati áremelkedésekkel és a kamatokat is. Nos, épp ez az, amivekl igen kevesen számolnak.
Péter virtuális, és egy új pénz, fizetőeszköz „elterjesztésének ötletével” rukkolt elő, ami a fentiek alapján, álláspontom szerint így, és ebben a formában : nem így nem fog a pénzügyi világ semmiképp „átállni”. Legfőképp az emberek tömegei. Miért?
Sokan, nagyon sokan, fel sem fogják ésszel, hogy egy nagy gazdasági világválság, és pénzügyi világválság mivel is jár együtt. Észbontó, hogy mennyire sokan várják, remélik, kívánják ennek bekövetkeztét, de ezzel egy totális csőd, eredményét tapasztaljuk, és éljük át. Szerintem igen tévesen várják, remélik ezt így.
...
Írta: RÉVÉSZ ISTVÁN, július 22, 2011
folytatom...
Ráadásul az emberi EGO, azaz az én, és a másikon való felmászás, a másik letaposása, legyűrése a saját érvényesülésre, ma már életfunkcionális tézis, mert ha mi ezt nem tesszük, mások teszik ezt velünk…
Álláspontom alapján, a mikrofizika modelljei, a makrofizika modelljeibe is egyenesen átültethetők.
Ugyanígy, a mikrogazdaság, és mikro pénzügyi csőd, vagy válság, a makrogazdaság, azaz a világgazdaság, világválság, világ pénzügyi csőd/összeomlásra paralell átültethetők.
Mi történik, ha a mikrogazdaság, pl. esetünkben egy család, mind pénzügyi, gazdasági, élelmezési, bankpénzügyi, munkahely, és energia (pl. villany, gáz fogyasztásának hosszú időn át ki nem fizetése stb.) totálisan, vagy akár részlegesen is összeomlik, vagy ha úgy tetszik, lehetetlenné válik. Akár még időlegesen is. Mondjuk pl. egy éven át, és nincs tartalékjuk…
Éhezés, stressz, mert a számlák nincsennek kifizetve, villany, gázlekapcsolás, mert hát a szolgáltató sem ingyen él, és kamatmentesen biztosítja a szolgáltatását stb. A család, majd megkergül, mégsincs pénz, és megjelenik a végrehajtó, és végrehajt…
A végén a család lekopaszítása történik meg, a még megtalálható értékek hasznosításáért, értékesítéséért, még ha jóval az árán alul is történik, és se4nkit nem érdekel a család érdeke, helyzete, hogy az összeroppen, vagy épp belepusztul.... A család, a végén földönfutóvá válik, vagy ha úgy tetszik, az utcára kerül, és hajléktalanná válik. Talán szétesik, szétszélednek tagjai is…
A fenti szavaim figyelem! Nem destruktív hozzáállás, vagy tán riogatás, hanem a tényleges maga a valóság. Emiatt, a Péter és a pénzügyi tanácsadó, és videocikkben megnyilatkozó személy véleményét, SocialGold (Közösségi Arany) vagy eGold (Elektronikus Arany) pénzügyi globális kialakulására kamatmentes és ingyenes formában történő általános alkalmazását, semmiképp nem tartom ebben az elgondolási formában és így megvalósulónak, vagy megvalósíthatónak.
Ugyanis ingyen senki nem fog még nemzetközi szinten sem, és sehogyan sem pénzt kezelni, kihelyezni, vagy behelyezni, sem bankban, sem magánember, vagy szervezet, netán tán intézményben sem.
Tehát, sem a bankba vagy a fenti álomnak tekinthető megnevezett pénz szervezetbe. Talán túl tárgyilagos az, amit én itt mondok, de egy totális gazdasági és pénzügyi világválság, mely teljes összeomlással és bedőléssel járna az egész világon, totális háborúkhoz, és népek, nemzetek között harchoz vezetne, sőt nem tudni, nem e azok húzzák a legrövidebbet, akik ettől a totális válságtól a legtöbbet vártak, és újat reméltek.
Nem pesszimista véleményem a fentiek, de egy gazdasági világválság esetén pl. 1 kg kenyér ára egy szempillantás alatt a mai ~200.-Ft helyett, mondjuk 20.000.-Ft-ra, nem írtam el, húszezer Ft-ra szökne fel. És minden élelem ára, hasonlóképp, írtózatosan megszaladna… Mondjátok csak, ki a fene örülne ennek. Még a gazdagok sem… A pénznek értéke veszne…
Jóllehet, a Sváci Frank hitelesek hitelei is bedőlnének ugyanekkor, azonban ezután rövidre rá, a végrehajtások miliárdjai indulnának el… Nos? Ezt várjátok, remélitek az új pénzeszköz, és gazdaság felállásáig???
Gondoljatok csak bele: Ha az előbbi példával vett család, újra lábra akarna állni, mondjuk ezzel az új pénzeszköz, és pénznév, úgy gazdasági motor mellett, hogyan is volna erre képes…
De perce közben meg azért üldözné a régi, bedőlt hitele miatt, továbbra is a végrehajtó, a bank is, és így tovább. Még az új pénznem, talán kevesebb új árfolyamán érvényesítve is a jogait… No, ezért én inkább ezért nem várom, és én például nem remélem a pénzügyi világválságot, hanem igenis tartok tőle. De, sajnos, igenis valószínűsíthető ennek valós bekövetkezése.
...
Írta: RÉVÉSZ ISTVÁN, július 22, 2011
folytatom...
Nézzétek, ez a mai pénzügyi világ, (nemcsak Magyarországon, hanem az egész világon), a véleményem szerint hasonlítható egy igen-igen hatalmasra felfújt luftballonra, ami mára már a szétszakadás határán van. Ezt a pénzügyi elemzők is tényként ismerik, állítják ma már…
A nemzetközi közös pénz, és a netán tán a viccesnek tűnő kamatmentes pénz kérdése, újabb problémákat vet fel, szerintem fatális tévedés, akárhogyan s mint, azaz józan paraszti ésszel mérlegelve a valószínűsíthető problémáit. Csak mint elméleti síkon létezik, és megvalósítható, gyakorlatban igen-igen sok és számos akadályt vet fel. Miért:
Nézzétek meg példának okáért, az Amerikai Egyesült államokat. Minden hatalom, irányítás, gazdasági és pénzügyileg is a szabadság országában összpontosult ott az egész világon. Hozzá csatlakozóknak tekinthetők, még az öt ujjunkra rátehető, megszámolható további más pénznemek, gazdaságok is, de az irányító hatalom Amerika.
Ha pl. ott megmozdul a tőzsde, vagy a gazdaság, netán tán a pénz zuhan, emelkedik stb., akkor mindenütt az egész világon reagál minden, és mindenki rá, mint valami szeizmográf.
Ha bedőlne pl. a dollár, előbb utóbb, magával rántaná az összes többit, mint valami görögtűz… Ha bedőlne pl. az euró, már nem biztos, hogy önmagával rántaná a dollárt, és a többi pénz féleségeket, de szétzilálná a nemzetközi gazdaságot, és a pénzvilágot.
Ha bedőlne pl. esetünkben a forint Magyarországon, családok milliói kerülnének egyből az utcára, éhínség, bűnözés, és gyilok lenne a kajáért.
Spirituálisan imádkozhatnánk mi mindannyian akárhogyan is, és stressz alatt még a relaxáció sem nemigen megy úgy ahogy az kellene… Pláne éhes, és minduntalan korgó gyomorral, ami a meditáció közben, ugyancsak minduntalan az megszólalna… Közben meg perce látnánk gyerekeink éhezését, és sírását hallanánk meditációink közben, a belső szobáinkból…
Azt hiszem, ezt senki nem óhajtaná, nem kívánná, pedig egy hatalmas bedőlés, éa pénzügyi, és gazdasági világválság esetén ez következnék be. Pedig, sajnos efelé sztendál a világ. A pénzügyi világ is és az euró, a dollár és még a Magyar forint „bedőlése” is.
No, ezért helyezzük az igazságot, és a valóságot is az asztalra, és ne a spirituális pénzügyi újdonság varázsa bűvöljön el bennünket. Ezzel a megnyilatkozásommal nem Péter munkáját kívánom sem minősíteni, sem lealacsonyítani vagy felemelni, pusztán a tiszta valóságra szerettelek volna ráébreszteni benneteket. –Azt hiszem, igen sokan egyetértenek velem… Szerintem…
Amit Péter írt, és érvelt, az az általam elmondottaktól elrugaszkodottnak tűnő, ha úgy tetszik elméleti síkon létező, és ha úgy tetszik, „vázlat”. Azt hiszem, az általam elmondottak, inkább valóságosabbaknak tűnő tények, mintsem ragyogóan fessem meg az igen sötét jövőképet.
Mégis, nem pesszimizmus, hanem optimizmusra adhatnak ezek előre meglátásai alapot, ugyanis, ha valaki látja a viharfelhőt és a zivatart közeledni, készül úgy ahogyan tud rá, azaz védekezik. Ki-ki így a saját elgondolása alapján, a meditációit, és a relaxációit felhasználva, kíséreljen meg rákészülni, és a lehetőségeihez képest, a maga módján védekezni a várható bajok ellen.
Péter tézisében mintha nem volnának „viharfelhők”. És nem a bajra való esetleges készülődésre sarkallnak senkit, amit én hiányolok. Ez nem kritika, csupán megjegyzés. Attól tartok azonban, hogy sok ember téved és félrevezetődik, ha csak arra gondol, hogy a pénzügyi és gazdasági világválsággal, egy csapásra, és azonnal megoldódnak gondjaink. Nem. Minden következmény nélkül, nem múlik el semmi…
Az univerzum hatásainak ehhez, és erre, csak annyiban van közük, hogy mindaz, amit az ember tesz, cselekszik, mind a gazdasági, mind a pénzügyi életében, és miképpen a természet, és önmaga ellen tesz bármi károsat, vagy rosszat, azt „büntetés nélkül”, azaz válasz, eredmény nélkül semmiképp nem marad, legyen az előbb, vagy utóbb…
Tisztelettel, és szeretettel üdvözlet kedves mindnyájunknak Révész István

...
Írta: Valerie, július 22, 2011
Vaa es ujra elolvason egy konyvem amit ujra es ujra elolvasok.uture Cbahet B Snow.Kiadtak 1976 b an. Ebben a szazadban am irolo beszelsz ez lesz aia normalis elet, es sok mas. Elvezem a soraidat . Elnezest kerek a compjuteremnem co operal Valerie
...
Írta: sájer, július 22, 2011
szia Péter nagyon érdekesek ezek a hozzá szolások ahogy olvasom öket én már nem is tudok mit hozzá szolni de Péter neked nagyon is igazad van és köszönöm BIZTATO leveleidet további jo munkát kivánok neked jucika várom atöbbi leveleidet
...
Írta: Krisztina, július 22, 2011
Köszönöm az üzenetet kitartás már nem kell sokáig várni és végre csak szeretni kell ennyi az egész!!!
Üdvözlettel: Krisztina
...
Írta: Schilling Péter, július 22, 2011
Sziasztok,

A változásokért akkor tehetünk a legaktívabban, ha nem
várunk megint a "NAGY TESTVÉRRE", hogy megmondja
mit is kellene csinálni. Egyszerűen, ha látjuk a lehetőségét
például egy közösségi fizetési eszköz megjelenésének, akkor
elkezdjük elfogadni és használni. Nem kell arra várni, hogy törvényt hozzanak róla. Éppen ez a lényege minden alulról elinduló változásnak, hogy senkire sem kell várni, akár 2-3 ember is elindíthatja a változást az élet bármely területén és minél többen csatlakoznak hozzájuk annál hamarabb érjük el a kritikus tömeget, ahonnan már visszafordíthatatlan a folyamat.

Ébresztő, ezt senki nem teszi meg majd helyettünk! Az üzenet lényege, hogy rajtunk a sor smilies/smiley.gif

Péter
...
Írta: Zoli, július 22, 2011
A közösségi pénz vagy helyi pénz számos formája működik már számos helyen. Például Mo.-on is. Ilyenek az étkezési utalvány és az üdülési csekk is. Az ilyesmi helyi pénzek használata a védővámokéhoz hasonló.
...
Írta: ibolya, július 22, 2011
Köszönet Péternek a nyugtató írásért ,bízom benne,hogy valaminek történnie kell ,méghozzá jó irányban ,mert a mostani rendszer (népírtásról szól) ez nem csak az én véleményem ,nem hallok mást a hírekben ,csak gyilkosságok ,öngyilkosságok ,,,miért vajon ? teljesen áttudom érezni azok hejzetét akik végső elkeseredésükben már nem tudják mit cselekszenek ,bárcsak történne már valami amitől az ember ujból embernek érezhetné magát ,és nem egy kiszolgáltatott rabszolgának !

üdv
...
Írta: Jindriska, július 22, 2011
Kedves Mindenki,
A változás akkorjön el, amikor a pénzt annak látjuk ami: a javak cseréjét szolgáló közvetítő közegnek. Sem többnek (pl. az emberi élet értékmérőjének), sem kevesebbnek (pl. a világ bajhozójának). Amíg nem annak látjuk ami, mindegy hogy dollárnak, euronak, forintnak vagy e-goldnak hívjuk, nem működik majd megfelelően. Szerintem...
Üdv
...
Írta: Géza, július 22, 2011
Lehet, hogy igazad van Péter, abban hogy eljön a Közösségi pénz ideje de tudnod kell, hogy ez egy mindenhová kiterjedő nagy háború fog megelőzni.
Miután a világ vagyonának 100%-a a világ lakosságának csak 1%-ának a kezében összpontosul ezek az emberek a hatalmuk megtartása érdekében mindent elkövetnek majd. nem tudom, hogy a világnak milyen változásokon kéne átmennie ahhoz, hogy a hatalom ne legyen egyenlő a pénzel.....ez így volt mióta ez a világ létezik és tök mindegy, hogy a vagyont dollárban vagy tehén csordában mérik. Ezzel nem tudom mit lehet kezdeni ....szerintem semmit.
G
...
Írta: oszlár icu, július 22, 2011
ezt én is nagyon várom,hogy valami vagy valakik le töri a bankok koronáját amit a sok szegéy rászorult emberrel csinálnak szégyen,hogy emerekkel ezt lehet tenni én is nagyon köszönöm neked kedves Péter a nyugtató szavakat
...
Írta: Kecskemétyné Ágnes, július 22, 2011
Kedves Péter!
Külön köszönet ezért a cikkért. Hála az Univerzumnak, Neked és mindenkinek, akik a változást sürgetik és kívánják. Nagyon fojtogató már ez a helyzet. És az, hogy ez rövidesen meg fog valósulni, szinte szárnyakat adott.
...
Írta: raczsofia, július 22, 2011
igaz nagy valtozasok kozelednek
...
Írta: Penelopeimo, július 22, 2011
Már régóta olvasom a Földi mennyország, Galaktikus üzenetek...és még sok hasonló oldalt, és ott is arról beszélnek idegen, nálunk sokkal fejlettebb civilizációs lények, hogy a bankrendszer, és a pénzvilág összeomlik, és nem lesz pénz, egy újfajta fizetőeszköz fog kialakulni.Konkrétan arról, hogy milyen lesz még nem olvastam.
De nagyon köszönöm neked, hogy megosztottad ezt velünk.
********galaktikusuzenetek***/
...
Írta: esaci, július 22, 2011
Ha jól tudom, július 9-i 7végén volt a Közösségi Pénzről egy "kupaktanácskozás" valahol Budaörsön, ahol a videóban szereplő Vezér Szörényi (ó, mily öntudatos név!) is előadást tartott. Csak üdvözölni lehet az ilyen kezdeményezéseket. Végre! Eleink már jól ismerték az értékmérő pénzt. (Figyeljétek meg a banki szakik tömeges átállását a folyamathoz! :-D
Üdv
...
Írta: Benyovszky Pál Márton, július 22, 2011
A közösségi pénz folyamatos és spontán elindulása az egyetlen lehetőség a továbblépésünkre. smilies/smiley.gif
...
Írta: Lénártné Dobrai Erzsébet, július 22, 2011
Csak annyit tudok mondani: köszönöm, hogy meghallgathattam ezt a beszélgetést! A levelező-renszeremben szereplő embereknek el fogom küldeni!
Itt az idő, hogy összefogjunk, más választásunk nincs!
...
Írta: JUDIT FLORIDABOL, július 22, 2011
Peti !

NIncsenek szavak. Sem a koszonetre sem a hallottakra ! De kezdodik a nagytakaritas !
Utana majd szep rend es tisztasag lesz ! Hamarosan !
Meg egyszer koszonom.
Bekes, csendes es fajdalommentes felemelkedest mindenkinek !
...
Írta: szabados andras, július 22, 2011
azta cilivllizaciot' amely a fasizmust, kommunizmst kitermelte tenyleg a valtoztatas mezejere lepett. Ugy gondolom, hogy a mayak 2012-re jovedolt valtozasat a szellemiteren kell vegrehajtani. Szerintem a 'vilg penz stb.' egyben a globalizaciot segiti elo. Az ugy nevezett Bilderberg csoport, annak munkaja es celjai is allitolag ezt szorgalmazzak, de foleg informaiom szerint foleg a sajat haszonrol van szo, ez amit Peter ir teljesen igazol egy evvel, szerintem szembenallo allaspontot. Nem feledjuk, hogy az emberiseg nrem mai iranya az 'itt az ido, most vagy soha, nem ujkeletu. De sajnos gonolataink (en az oreg generacio kepviseloje) azt sajnalom, hogy sokban az egy betu valtoztatas reven teljesen uj mederbe sodro iranyzatokat kepviseljuk (itt gondolok a Hazadnak renduletlenul, hive legy, Oh magyar! szolam egy betujenek megvaltoztatasaval milyen mas vilag sodort minket), valoszinuleg Peter az uj generaciot osztokeli. Haez is benne van abban ami most az arab vilagban tortenik, es ha az jo iranyban halad, hogy vegre ne csak termeljunk hanem az elosztasra is gondolunk, ha tudomasul vesszuk testileg de foleg lelkileg, van egy felettunk allo hatalom es ez az ISTEN es utunk nem csak mellete hanem vele is megyunk akkor ,van ra remelhetoleg lehetoseg, hogy szellemi (lelki) vonatkozasban bealljon a valtozas. Adja a Jo Isten es a munka, hogy sikeruljon! Barmint vesszuk is Peter munkaja, hogy a legkisebb dicseretet mondjam csak: 'dicseretes' Sok es valosagos sikert kivanok!
...
Írta: B.Andrea, július 22, 2011
Ez a lehetőség, már egy bevált dolog Kínában már működik, 11 állam már tervezi a bevezetését, jogi akadálya nincs. Egy lehetőség van fel kell ébredni meg kell látni a lehetőségét a Közösségi-Duális Pénz létrehozásában, bevezetésében.
...
Írta: Kissné Bella Zsuzsanna, július 22, 2011
Igen, de ha már megvan az a CHF hitel most mit csináljanak az emberek? Mert sok embert a bankba beszéltek rá erre a hitelre. Miért nem tud az állam valamit tenni? hogy legalább aki akarja a mostani árfolyamon költségek nélkül átválthatná a hitelt FT-ra az is sokat segítene. A bankok így is sokat kerestek az embereken. Szegény embert még az ág is húzza! lehúzzák rólunk még a csontot is, nem csak a bőrt. Nem hogy a milliomosok adnák be az állam kasszába a pénzük felét. De csak a szájuk jár. És amíg megtörténik a közösségi pénz létrehozása addig hány ember lesz földönfutó, öngyilkos? Még akinek nincs hitele az is halálra van ítélve, mert egy átlagkeresetből nem lehet fizetni az úniós rezsiköltséget. Meg még enni is kell valamit.Úgy is kevés a magyar! Legalább kipusztulunk! előbb utóbb úgy is meg kell halni nem? Nagyon jó ez az előadás, de mire összefognánk arra késő lesz! És sok mindenre nem ad konkrét választ! Vagy nincs kiút.!
...
Írta: evanyh, július 22, 2011
Ámulok és bámulok! Egyben végtelenül hálás vagyok, hogy a TUDATOSSÁG mire képes...és mivel tegnap a férjemmel pont ilyen témáról beszélgettünk,(lévén, egy hitel kellős közepén tartunk)előrukkolt azzal a megoldással, ami megoldás nekem, neked, neki és mindnyájunknak is, mindenféle hátsó szándék nélkül...a SZERETET szárnyán EGYSÉGBEN a közösséggel.
KÖSZÖNÖM, hogy hagytad visszaköszönni és megadtad a következő lépést!
Teremtsünk egy szép világot magunknak!
evanyh
...
Írta: Tóth Zsuzsanna, július 22, 2011
Nagyon jó, hogy feltették, mindenkinek van lehetősége szembe nézni a jövővel, tisztelettel.Zsu
...
Írta: Kissné Erzsó, július 22, 2011
Nagyon jó és hasznos sőt mi több valóban elgondolkodtató. Ezért nekünk is tennünk kell, közösen sok mindenre képesek vagyunk. Tegyük meg, ha talpon akarunk maradni. Valóban elindult egy folyamat, ami működik és csak ez a megoldás ahhoz, hogy létesülni tudjunk. (Én már megpróbáltam, működik). Sokat gondolkodtam rajta, hogy meglépjem-e? De azt hiszem jól döntöttem. A Péter által küldött hírlevelek kapcsán "hallgass a megérzéseidre, a belső hang nem csap be" döntöttem úgy, hogy igen ez az egy megoldás van. Ez a videó felvétel csak megerősített abban, hogy jól döntöttem, csak azt sajnálom, hogy nem kezdtem el korábban. Köszönöm ezt a megerősítést, mert ezzel együtt erősödött a biztonságérzetem, és önbizalmam is. Tényleg eljött az idő és változtatni kell, mert ez az egyetlen megoldás. Még egyszer nagyon KÖSZÖNÖM!
...
Írta: Ujvari Aniko, július 22, 2011
Hat ez igazan nagyon erdekes es figyelemremelto !!Igazabol nagyon meglepo es elgondolkodtato. Itt a valtozas !! Ehhez nekunk is csatlakoznunk kell- minden aron ! Most ertettem meg igazan , miert kell meditalni es teljes egeszeben atlenyegulni.Nagyon koszonom !!! de igazabol nem is tudom elegge megkoszonni.
...
Írta: zemplényiné Marika, július 22, 2011
itt az ideje mindennek
...
Írta: czell ilona, július 21, 2011
Erre vártam, köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szólj hozzá Te is!
smaller | bigger

security code
Írd be a képen látható karaktereket


busy