A cselekedeteid 20%-a hozza az eredményeid 80%-át
A cselekedeteid 20%-a hozza az eredményeid 80%-át


Egyszerűen képtelenség az igazán fontos dolgokra koncentrálni, főleg akkor, ha már azt sem tudod, hogy mi az, ami igazán fontos. Elvégzetlen feladatok, elvállalt kötelezettségek, megoldatlan konfliktusok százai súlyos kősziklaként akadályoznak meg abban, hogy olyan életet élhess, amire mindig is vágytál. Gondoltál már arra, hogy mennyire jó lenne az összes felesleges terhedtől megszabadulni, hogy kizárólag azzal foglalkozhass, amire mindig is vágytál?
Minden 100 megtett lépésedből csak 20 az, ami az álmaid megvalósítása felé vezeti az életedet

Ez olyan, mintha minden nap 80 kilómétert feleslegesen autóznál, mert az úticélod egy 20 kilóméteres távon is elérhetnéd, ha ismernéd a rövidebb utat. Gondolj bele, hogy mennyi energiád maradna, ha megtalálnád az életedben azt az eredményes 20%-ot, ami az igazán fontos változásokat hozza az életedben.

Mit kell tenned annak érdekében, hogy megszabadulj a felesleges terheidtől?

Első körben fel kell mérned, hogy egészen pontosan mivel töltöd ki az életed. Tisztában vagy vele, hogy mivel töltöd el egy tipikus napodat? Egy ilyen tipikus napodból mik azok a feladatok, amiket azért végzel el, mert az álmaid megvalósulását szolgálják? Azok a kötelezettségeid, amiket elvállaltál, vajon abba az irányba viszik e az életed, ahová menni szeretnél?

Minden olyan cselekedeteddel, ami nem az álmaidat szolgálja gyakorlatilag csak az idődet vesztegeted

Ez kemény dió, mert ha szétnézel magad körül rá fogsz jönni, hogy mennyi olyan dolgot teszel nap, mint nap, amit igazából a hátad közepére sem kívánnál, mégis minden nap újra és újra nekiállsz pörgetni a mókuskereket anélkül, hogy elgondolkoznál rajta, vajon valóban ilyen életre vágytál e, amikor gyerek voltál. Kérlek, hogy most ne gyere azzal a kifogással, hogy ezt nem engedheted meg magadnak, mert az élet sokkal keményebb dolog annál, hogy egyszerűen csak álmodozz.

Csak arra lenne szükséged, hogy végre bátran és őszintén szembenézz a valósággal, de ehhez ki kellene ürítened a fejedből mindazt, ami a nap 24 órájában töretlenül leköti a figyelmedet és megakadályoz abban, hogy észrevedd, mik az igazán fontos dolgok, amikkel az időd 80%-ban törődnöd kellene, de jó esetben is csak 20%-ot engedsz meg magadnak.

Itt az ideje, hogy rendet rakj a fejedben! Készen állsz?
Hozzászólások (44)Add Comment
...
Írta: Jeremiah Johnson, november 06, 2011
Fura csodabogár ez a Péter, hogy ilyen bloggot megenged, ahol nemcsak ellene mondanak neki hanem más alternatívát is ajánlanak. Gratulálok Istvánnak a Révésznek hogy bátran tudd barát lenni, hisz azt lehet annak nevezni ki szemedbe mondja esetleges hibáidat. Biztosan sok mindenben hibázik mindkettejük, sőt velem már hárman lennénk, de ezt a megadott teretnagyon dijjazom marketinggel együtt. Én azt gondolom hogy a mostani válság az eddig eltelt idő legfőbb jele. Vége, már csak egy új világban lesz, remélem. Hajrá Magyarország! Hajrá magyar rock!
...
Írta: Dubek Gabriella, november 03, 2011
Nagyon hálás vagyok az elemzésért amit küldtél,teljesen megerősítettél engem hogy helyes úton járok,borzasztó nagy változásra készülök és az elemzésemmel a kezemben biztosan nem tévedek el,fákja ként világít majd a sötétben.hálás köszönettel Gabi
...
Írta: Kis Ágnes, október 25, 2011
Köszönöm a leveleidet de nekem sajnos nincsenek
céljaim és állmaim és nem is tudom mi lenne az.
Sokat gondolkodom de nincsenek ötletek.

segitség

























































...
Írta: Kiss Anna , október 23, 2011
Kedves Péter ! Mindig elolvasom leveleidet.Sok hasznos értékes gondolatokat üzensz számomra. Ez pozitiv hatássl van rám nézve, sokat tanulok beőle. Köszönettel Anna
...
Írta: Anna, október 23, 2011
Hát kedves Péter, ahogy látom, kapsz hideget is és meleget is.
Mindenkinek olyanok a körülményei, amilyet választ magának, a legtöbb bejegyzésben inkább a korlátaikat írják le, (nincs pénzem) nem az előrelépést elősegítő gondolatokat. A korlátainkat is magunk választjuk. Mindenki lehet szegény is, meg gazdag is., Saját választás.
Az, hogy Péter a saját gazdagodására is figyel? Hát ebből él. Mire figyelne? Az, hogy mellette segít is embereknek, ez egy kellemes mellékhatás. A gazdagodást nagymértékben elősegíti, ha valaki olyan szolgáltatást végez, amivel embertársai javát szolgálhatja. Mindenkinek joga van megpróbálni. Nem muszáj ezt a módszert választani. Van sok más is. Hajrá!
...
Írta: Szántódi Józsefné, október 22, 2011
Kedves Péter! Köszönöm a leveleket.Sokszor igen találóak.Örömmel olvasom őket.Sajnos a nyugdíjam nekem nem engedi meg, hogy megvásároljam az oktató anyagot. Ámulok amikor a levelek nagyon illenek rám. Így továbbra is várom a leveleit.

Üdvözlöm és szép napokat kívánok Zsuzsa
...
Írta: özv.Czifra pálné, október 22, 2011
Kedves Peti!Kérlek ne haragudj,hogy Petizlek,de a fia mat is így hívják és bocsi,de már Te is olyan közel kerültél hozzám!Minden leveledet elolvasom,értelmezem és igyekszem magamévá tenni.Hálával és köszönettel tartozom Neked,de sajnos a dokumentációdat nem tudom megvásárolni.Egy csóró,egyedülálló pedagógusnak meg kell gondolni,hogy mire költ.Kénytelen vagyok a mai helyzetemben fontossági sorrendet felállítani a vásárlások terén.Köszönöm az időt,fáradságot és a tudásodat,amit rám fordítottál.Nagyon sokat tanultam Tőled és köszönöm:Kati
...
Írta: Révész István, október 22, 2011
Tisztelettel és szeretettel üdvözöllek Péter, és mindenkit. Engedd meg, hogy hozzászóljak…
A mostani téma tárgya az, hogy szerinted, a cselekedeteinknek csak a 20%-a hozza meg a várt, vagy az elképzelt, elérni kitűzött célokat, és a véghezvitt eredményeknek a 80%-át… Ezt a nézetet így, és ebben a formában egyáltalán nem osztom veled. Sőt állítom, hogy totális tévedésben vagy. Pontosan megjelölöm azt is, hogy miért.
Péter szerint, például „Minden 100 megtett lépésedből csak 20 az, ami az álmaid megvalósítása felé vezeti az életedet…” Ez egy erősen kétértelmű, vagy inkább többértelmű állítás, és nem világos hogy melyik variációra is gondolt ezekből. Mert az egyikben én pl. egyetértek veled, a másikban pedig már egyáltalán nem. Ráadásul, ebben a másik esetben, mint pl. a %-oknál, fatális tévedésben vagy. Szerintem.
Különös, de találó azonban a megjegyzésed és megközelítésed, miszerint „Minden olyan cselekedeteddel, ami nem az álmaidat szolgálja gyakorlatilag csak az idődet vesztegeted”. (Magyarán hiábavaló fáradozásnak tekinthető szerinted. Itt is tévedsz.) A bölcs ember a hiábavaló és a sikertelen eredményekből, dolgokból is tanul, mindig megkísérel leszűrni valami tanulságot. Tehát,nem hiábavaló idő elvesztegetése. Viszont az is igaz, hogy a bölcs ember, többnyire a más kárán tanul…
Az olvasói véleményeket olvasgatva arra jöttem rá, hogy igen-igen sokan, kívülről, és többnyire másoktól várják a segítséget, a megoldást, tán az ötleteket, és a tippeket is. Tehát, pl.tőled…
Megint mások, meg a tanfolyamaidon való részvételt álmodozzák, szeretnék, és nem bírják megfizetni, és így eljutni sem tudnak rá.
S megint mások a körülményeket, a helyzetüket, és az életük szerintük nem befolyásolható (de csak szerintük) állapotát, alakulását hibáztatják. Meg kívülálló, tőlük független okokra hivatkoznak…
S megint mások, belefáradva, megfáradva a sanyarú sorsukba vagy életük mind rosszabbra és rosszabbra fordulásával, a beletörődésüknek, vagy tán a feladásuknak adnak hangot.
Ezeknek az embereknek biztatást, tán némi alkalmi tippeket is kéne adni. De nem fizetségért ám…
No, itt a lehetőség, élj vele, de még egyszer mondom, ne fizetségét ám… Ugyanis a nap sem kér tőled pénzt, hogy sugározza az éltető fényét rád. Pedig az előállítása, az is energiába, sőt,munkába kerül neki… Vagy. Mondjuk Jézus sem kért pénzt tőled, hogy a megváltásával, az Isteni kegyelem folytán, hogy még élünk,és van élet a földön, még nemjött el a vég. Bár nem ússzuk meg az ítéletet, és még kegyelemből, az Istennek fizetés nélkül, még élhetünk akár így vagy úgy ezen a bűnnel terhelt földön,segítenünk kellene tán valahogy egymáson, és embertársainkon.
Ha más nem, jó tippekkel, ötletekkel, az új tudatos teremtésben, és az új élet, tán megsemmisülés utáni életre történő felkészülésekben… De, ugye, nem pénzért… (Vagy csak kevésért…) Hisz az emberiség, vagy az épp egyénenkénti személyes rövid életünk, netán a föld, és a napunk pusztulása, s ítélete, és a vég is bármikor beköszönthet váratlanul rád is és ránk is, és megsemmisülhetünk, mondjuk úgy mintegy 6-7 perc alatt… Akár van Isten,akár nincs Isten sokak szerint…
A hozzászólások között, különösen figyelemre méltó szerintem Edinának,és Rézművesnek, sőt Roth Józsefnek is az okfejtése. És valahol, mind a hármójuknak igen-igen súlyosan igazat kell adnom. Azaz, amit mondanak nagy, nagyon nagy igazságokat tartalmaznak. Bármennyire is sértőnek tűnik…
Ha emlékszetek még rá, nem is oly régen, Szabadi Tibor Gyula, azt találta mondani, (és szerintem találóan és helytállóan), hogy minden cselekedetünkért csak, és csakis egyedül mi vagyunk személyesen felelősek. A döntéseinkért is, legyen az akár jó, akár rossz.
A mostani témánk tárgya, a cselekedetekről szól, s talán annak hiábavalóságáról, vagy eredményességéről. Vagy épp az eredménytelenségéről… Perce, könnyebb mindig másokat, a körülményeket, élethelyzeteket stb. stb., vádolni, és rákenve bűnbakként megjelölni, mint mindannyiunknak személy szerint magába nézni, és a kezdetek kezdetétől elemezni, a saját sorsunk kovácsolódását, saját kovácsolását és alakulását vizsgálni, amiben többnyire csak, és csakis mi magunk vagyunk felelősek. Még a rajtunk kívül álló okokat is bizonyos mértékben be tudjuk folyásolni…
Nézzétek. Járja a közmondás, miszerint „MINDENKI A SAJÁT MAGA SORSÁNAK KOVÁCSA…”. Ez, mindenkire érvényes. Arra is aki „hülye", vagy netán tán zseni, vagy épp a legjobb meditáló, de még a legnagyobb aszkéta szerzetesi életet, vagy nyomorsorsot felvállaló, netán tán felvállalni kényszerülőkre, azokra is érvényes. Legyen az hajléktalan, vagy újgazdag…
...
Írta: Révész István, október 22, 2011
Folytatom...
A cselekedetek, mindig a saját egyedüli személyes döntéseink eredményei. Legyenek azok akár helyesek, jók, vagy épp helytelenek, rosszak. A döntéseink, a tudásunk, intelligenciánk, képességeink, és lehetőségeink általi elképzelések. Ritka az, amikor nem dönthetünk a sorsunk alakulása, vagy alakítása felől.
Tán ezeket a terveinknek is nevezhető, mindenki, aki ki-ki saját maga által vélt és a jónak, vagy a jól kigondoltnak vélt irányvonalakat, és annak szabad akaratból létrehozott döntések sokaságából áll az élet, az életünk.
Az eredményeket, én minden esetben 100%-nak nevezem, és nem 20,meg 80 %-nak, mint Péter nevezi! Az egy másik kérdés, hogy ez a 100% mennyire sikeres, eredményes, vagy boldog, és mennyire sikertelen, vagy eredménytelen a várt, a tervezett, vagy a megálmodotthoz képest.
A törést én mindig ott találom, hogy az emberek zöme:
egyrészt csak, és csakis kizárólag egy esélyesre tervez, és dönt, másrészt 100%-ra építi fel a teóriáját és a terveit, tán az életét, sőt a céljait is. Ezt én felelőtlenség, és a vakmerő biztosság között lavírozásnak fogom fel és tekintem, pedig az emberek, nők és férfiak, szinte kivétel nélkül ezzel a verzióval „játszanak”. Ez óriási kockázat, vagy ha úgy tetszik igen-igen kockázatos hazárdírozás az élet palettáján, a sorsunk alakításával, mert nincs több esély, és nincs A, B, C, meg E variáció, lista, és fontossági, vagy teljesülési, megvalósíthatósági sorrendbe téve… De hát ha még B, C, stb. terv sincs, akkor mit akarunk…
Természetesen, az élet bőven tartogat szerencsét, szerencsés helyzeteket és sorsok félsikeres,vagy rész sikeres alakulását is. Csak hát többnyire, igen sokan ezeket veszik mérv adónak…
Ha meg bedől, akkor meg mindent, mindenkit hibáztatunk, s nem magunkban keressük a baj okát… Ráadásul, ha a tervünk, és a döntésünk csak részlegesen teljesül is, már,vagy még, nem vagyunk megelégedve. Mert hát csak a 100 %, meg a 70% a teljes. Az 50%,vagy az alatt már fanyalgunk, és rész sikereknél már „nyafogunk” panaszkodunk, ahelyett, hogy megelégednénk azzal, hogy no, hál’Istennek, épp csak ennyit is sikerült elérni, vagy a sors legalább ennyit is ádott.
Mondjak erre példát is? Íme, csak néhány…
Egészség. Aki egészséges, az egészségének későbbi alakulása, vagy tönkremenetele nemigen értékeli. Dohányzik, iszik, egészségtelenül táplálkozik, stb., stresszes életet éli ki, munkahelye, életvitele hajkurászott, dohányos vérnyomásos kávézással teli, stb. stb. Nos, amikor kifekszik az egészsége (többnyire hajlott idős korban) már bánhatja, de nem magában keresi a probléma eredetét.. És panaszkodik… Meg sikertelen életről beszél stb...
Pl. adósság, munkahely egzisztencia stb.
Amikor hitelt vesz fel valaki, igen-igen észen kellene lennie. Ezek nemcsak nehéz döntéshelyzeteket jelentenek, hanem igencsak magukban hordozzák,még a veszélyes, kapcsolódó,vagy későbbi kényszerű rossz döntéseket is. Erről én is és még Szabadi is, és még sokan mások is, értelmes, és pontos tájékoztatást adtunk a kifejtéseinkben, pl. a korábbi „Az Univerzum üzeni: van spirituális megoldás a gazdasági válságra” és a többek között a „Soha ne kérj engedélyt” című témaköreinkben is. Szíves figyelmetekbe ajánlom, csak olvassátok ismét el, és máris kissé megvilágosodtok…
Itt is hiányzik az A, B, C, variánsok egymásra épülése, többnyire felelőtlen döntések sorozataival.
Vagy. Amikor egy jó munkahelyet kifogunk, fellélegzünk, és le sem WC-zük azt, hogy mi lesz, ha majd véletlenül valahogy megszűnik e jó munkahely?? Többnyire 20év múlva, vagy 2 év múlva tervezünk ugye ilyen esetben és általában a munkahely megszűnésével, közben meg nem is gondolnánk, hogy pl. két hónap, vagy két hét múlva, és munka nélkül vagyunk… Amikor pl. egzisztenciát építünk, sem mindig rendelkezünk már a kezdésnél, pl. A, B, C, stb. tervekkel, és azt is összefűzve, vagy egymásra építve. Itt is, többnyire egyverziós, vagy egyváltozatos megoldást keresünk és találunk…
Péternek ezeket kellett volna figyelembe vennie, és érzékeltetnie, melyek minden embernek világossá tehetők, és még tanfolyami anyag megvásároltatása sem szükséges hozzá. Nem is beszélve az élő előadásokról, akár az megfizethető bárkinek, vagy nem. Ezek, amit leírtam, tanfolyamok, és oktató programok és anyagok nélkül is közrebocsájthatók…
A Meditációs, és önképző tippeknek az elsajátítása, olvasás útján is elsajátítható. Ezt mindenkinek szívből, és jó tippként, ha úgy tetszik, ingyenesen ajánlom figyelmébe. Ezekért pénzt kérni, viszont gusztustalan. Bármennyire is sértő az állásfoglalásom,vagy a véleményem. Igaz ugyan, hogy nem kötelező megvenni, és a szorult szar helyzetben lévő embereknek, sem az előadásokra, és nem az oktató anyagokra kellene elsődlegesen koncentrálni, hanem a saját önképzésükkel az intelligenciájukat lehetne, kellene, akár díjazás és pénz nélkül is fejleszteni. Tehát, esetünkben olvasással.
Hiszen a jó pap is holtig tanul…
...
Írta: Révész István, október 22, 2011
Folytatom...
Amikor a cselekedetekről beszélünk, a konkrét teljesítményt, az eredményeket mérjük mindannyian, és bizonyos mértékig, sajnos, mérjük, jelöljük vele. Egy tönkre vágott élet, egy roncshalmazra zúzott élet, egy szétment szerelem, vagy család, házasság, és még egy sikertelen sors is megváltoztatható, és hellyel-közzel, a jó, vagy a jobb út irányába terelhetően javítható, feljavítható. Ez én nemcsak hiszem, hanem tudom, és bízvást állíthatom mindenkinek,Tehát tanácsolom. Tehát, bátran fel, meríthet ebből bárki.
Ha a Péter arra gondolt, hogy a cselekedeteinknek többnyire, csak a 20%-a sikeres, azaz pozitív eredményű, és utólag felismerjük többnyire, hogy mintegy 80%-a sikertelen, vagy jobb esetben negatív eredményű, akkor ezzel teljes mértékben egyetértek vele.
De a megjelölés a példában, igen félreérthető, mert én ezt, félre is értettem rajta…
Ha a cselekedeteket csak 20%-nak vesszük, azzal már viszont már egyáltalán nem értek egyet. Ha pl. egy munkás, a rábízott feladatot, csak 20%-os teljesítménnyel végzi el, és ráadásul azt sem teljes értékűen, (mondjuk csak 80% eredmény teljesítménnyel) azt egyszerűen szólva, kirúgják a munkahelyéről. Ha meg magának végzi így a „szar” munkáját, az eleve bukásra, sikertelenségre ítéltetett. Vannak, sajnos elég sokan, akikígy élnek…
Ha az eredményeket 20%-nak vesszük a 100%-ból, és ennek a 20%-nak is csak a 80%-át vesszük igazi elért eredménynek, azzal sem értek egyet. Érdekes az álláspontom, hallgass csak ide.
Nézd Péter. Ha valaki, valamiben sikert ér el, és boldog,eredményes, akkor az, nem azt nézi, és nem azt érzi, hogy a sikere vajon 20%-os e, vagy épp 80%-os e, hanem annak vagy teljesen örül, vagy egyáltalán nem örül. De ha nemörül neki, akkor meg nemsiker, nem sikerélmény. Félig örülő emberrel én még nemigen találkoztam… (Bár, lehet, hogy van ilyen is, csak én még nem találkoztam ilyennel...)
Azt lehet vitatni, hogy a kívülálló szemében, az 20%-os, vagy épp 80%-os e a siker az örülés,és az eredmény mértéke, vagy épp évtizedek múlva a saját emlék, mérlegelésében esetleg kevesebbnek ítéli e meg, azonban álláspontom szerint, mindig az adott helyzet, és pillanat számít a sikerélményben. Én például, mindig 100%-osan szoktam örülni, ha valamiben sikert, vagy épp eredményt érek el. Te, Péter nem?
Ha te, például nem 100 megrendelést kapsz, hanem mondjuk csak 20-at, akkor már nem is ürülsz? És úgy érzed, hogy nem vagy sikeres, vagy épp elégedett? Esetleg, csak a 80-nál mondhatod el azt magadról, hogy no, eredményes megrendelésed, és teljesítésed volt?
Nem. Tévedsz. Aki a kicsit nem becsüli, a nagyot (vagy a nagyon sokat) sem nem érdemli… Remélem, a te értékelésedben, és az ön ítéletedben nem erről van szó, mert akkor már baj van…
További meglátásod,mellyel egyáltalán nem értek egyet:
Minden 100 megtett lépésedből csak 20 az, ami az álmaid megvalósítása felé vezeti az életedet. Ez semmiben sem állja meg teljes mértékben a helyét. Mondd csak? A sikeres vállalkozók tevékenysége, célja, s tán eredményeinek a 100 lépése, alkotásából, és cselekedetéből, csak mondjuk 20 az, ami a sikere, és a céljainak a megvalósítása? És ez vezeti az életét sikerre? Tévedsz, tévedsz. Igencsak nagyon tévedsz. Vajon, te például úgy gondolod, hogy Soros György, és Csányi Sándor,és a többiek is, úgy 100 cselekedetéből, legyen az bármi, csak 20% volt a sikeres, és eredményes? Sőt, ebből a 20 %-ból is, csak annak a 80%-a a valóban sikeres? No, de hát a vagyona, és az eredményei, nem ezt mutatják, tükrözik… Vagy tévednék… Ki-ki döntse el.
Elnézést,hogy kicsit hosszabb voltam a kelleténél…
Kemény voltam, de igazságos…
Azt mondom, sőt vallom, hogy legyen az ember inkább lelkiismeretes, és igazságos, egyenes, mint képmutató. Én is egyenes és lelkiismeretes vagyok. Mert miként a többiek is, a végtére te is Péter, inkább tisztelni és szeretni fogsz engem, ha én a tiszta igazságot mondom, tárom fel, és nem rejtezem el, mind a hamisságot, vagy a félreértést, és a félrevezetést... Egyébként értékesek soraid…
Üdvözlet tisztelettel és szeretettel neked, és mindenkinek, Révész István
...
Írta: Molnár Jánosné, október 22, 2011
Nagyon sok jó gondolatot tanácsokat kaptam,mivel már nyugdíjas vagyok ,de még sok minden érdekel szivesen veszem a tanácsokat de vásárolni nem tudok. Témához kapcsolatban,nagyon sok fájdalmas dolog van jelen helyzetemben ami állandóan foglalkoztat,és az a rossz benne.hogy tehetetlen vagyok,mert nem rajtam múlik!!!! Köszönettel:Molnárné Julika
...
Írta: Lippai Ferencné, október 22, 2011
Kedves Péter! Köszönöm én is az értékes tancsaidat.Várom mindég, mikor irsz.Alacsony az én nyugdijam is, igy nem tudom megvenni a könyveidet.Mindent köszönök: Lippainé Deák Ágnes
...
Írta: Eleonora, október 22, 2011
Kedves Peter!
Csak koszonettel tartozom,kedves leveleidnek!
Ilyen jo emberkbol kellenne sok!
Koszonom,hogy segitseget kapok!
Szeretettel,jo egeszseget kivanok!
...
Írta: Tünde, október 21, 2011
Bár csak igazad lenne!Úgy érzem az életem összeomlott!Nagyon el vagyok keseredve,nem látok kiutat!Félek!Te biztosan tudod,hogy mitöl!
...
Írta: Tünde, október 21, 2011
Péter!Félek!Úgy érzem az életem összeomlott!Kérlek segits!Nem látok kiutat,el vagyok keseredve.
...
Írta: istván, október 21, 2011
A sok szép hozzászóláshoz grati .
...
Írta: Roth József, október 21, 2011
Kedves Péter !

Sokat akar a szarka és nem bírja !

A jógában az egyhegyűség az ékagra állapota az egyszerre egy dologra koncentrálást jelenti , mint egy magasabb rendű elme állapotot!
A kevesebb az több , mert az embernek sokszor csak a szeme kívánja és a felszínesség hajtja mindig többre és többre .
Koncentrált , elmélyült figyelemmel kellene az életünk történéseiben részt venni , azokra figyelni .
"A humorban nem ismerek tréfát" mondás mintájára a komolyság , mint létszükséglet a dolgainkkal való foglalkozás teljességét a teljesség megtalálását jelenti , amikor a féktelen vágyakozás nem kerget minket újabbnál is újabb dolgok felé !

Üdvözlettel Roth József !
...
Írta: erzsebet, október 21, 2011
ez mar sok nekem koszonom a sok levelet,sok szamomra talalo es kovetendo gondolatot olvastam,de mar kezd misztikussa valni az egesz szamomra.

udvozlettel erzsebeto


...
Írta: Horváth Béláné, október 21, 2011
Nagyon igaz hogy először a fejünkben kell rendet rakni, tisztába lenni önmagunkal jól koncentrálni,elképzelni a dolgokat amit teszünk, csak nehéz. Sok a felesleges munkánk amit hiába végzünk ami miatt nem érünk célba. Jó lenne megváltoztatni legalább is elképzelni, hogy jót teszünk szívélyes köszönetem a levélért további szép napot és hétvégét kívánok Krisztina!
...
Írta: Vali, október 21, 2011
Köszönöm a küldeményeidet. Érdekes, hogy minden nap éppen arról kapok üzenetet, ami aznap épp foglalkoztat, elkesetít vagy kimozdít. Hogy csinálod ezt? Az előadásod érdekelt volna, de messze lakom, körülményes afelutazás. A küldeményeket szívesen fogadom továbbra is, amit képes vagyok felfogni, hasznosítani is próbálom. A rendrakás a fejemben nagyon szívhez szóló volt, hiszen a lakásban imádom a rendet, ezt szükséges az ember fejében is megtenni. Üdvözlettel
...
Írta: Szabó Gabi, október 21, 2011
köszönöm!
...
Írta: ZSUZSANNA 10,21,2011, október 21, 2011
Zsuzsanna Koszonom Peter azt asok jo tanacsot amit kapok toled sok szeretettel gondolok rad ,,,
...
Írta: ZSUZSANNA 10,21,2011, október 21, 2011
Kedves Peter,
Koszonom Peter,hogy sok jo tanacsal lattal el csak most jovok ra hogy mennyi dolgot cselekedtem foloslegesen kerlek ad tovabbi tanacsot hogy elhessek szeretetben es megertsben elore is koszonomerzem hogy nagy valtozasokon kel atmennem mert veletlenek az eletben nincsenek koszonom hogy mimdeg kapot toled eros enegriat az eletben ami segit .Kososzonom .......
...
Írta: Edina, október 21, 2011
Ma sok a negatív hozzászólás, de ebből is sokat lehet tanulni, mert ez a tapasztalat mutatja meg, hogy az egyes ember hogyan áll hozzá a problémákhoz.Egy indiai orvos és természetgyógyász vázolta fel vagy 10 éve a könyvében, hogy minden szemlélet, döntés az én, az egyén hozzáállásától függ.Kortalan test, időtlen tudat létezik,ha én ezt tudom értelmezni, és ez segít a gyakorlatban.A hétköznapi tudás is egymásra rakódik, mint a hagymahéj,és a sok réteg gazdagítja a lelket.A Péter egy lelkes tanító, aki témákat, kérdéseket jelöl meg, iránytűként lehet felfogni, és magunkban kell a feladatokat kidolgozni,a többi már a házi feladat sikere rajtunk múlik.Rézműves László negatív kijelentése Péter felé indokolatlan, mert én is 92-től gyakoroltam sok agykontroll,ezoterikus, vallásos meditációkat,stb.legalább 500 ezer Ft értékű ilyen témájú könyveim vannak, elvégeztem 2 napos önismereti tanfolyamokat-azáltal kitágult a látóköröm, mégis eszembe jut mindennap nagyon vallásos barátnőm mondása: a lelkünket mindennap erősíteni kell, hogy az harmóniában legyen,vagyis jól érezzük magunkat a világban,hiszen azért vagyunk itt, mert helyünk van benne:tér és idő adva van a földi pályafutásunkon.Három igen jelentős mondatával Lászlóval egyetértek,éppen azzal támasztja alá Péter univerzális jóságát,segítőkészségét.,azaz minden gondolatnak van értelme, még a negatívnak is,abból is tanulunk, sőt abból a legtöbbet.Én gyűjtöm a hajléktalanok mondásait is, mert ők is tanítanak engem. Én még a buta,suta kijelentésekből is tanulok,az állatok viselkedéséből, a növények életviteléből, és mindez még mindig kevés.Nehéz és göröngyös út a szellemi fejlődés, mert az igazi tudás: a megtapasztalás, és ahhoz sok türelem kell.Isten ereje a bölcsességében van..nekünk is saját mesterünkké kell válni.
...
Írta: vitalis iren, október 21, 2011
Köszönöm a napi tanacsokat,de sajnos az eladásokat nem engedhetem magamnak kis nyugdijból,igy maradok azzal amit itt el tudok olvasni ami a lényeg lenne az csak megrendeléssel müködik de azért köszönöm a leveleket iren.
...
Írta: vitalis iren, október 21, 2011
Köszönöm a napi tanacsokat,de sajnos az eladásokat nem engedhetem magamnak kis nyugdijból,igy maradok azzal amit itt el tudok olvasni ami a lényeg lenne az csak megrendeléssel müködik de azért köszönöm a leveleket iren.
...
Írta: Rézmüves László, október 21, 2011
Kedves Péter!
Egy ideje már kapok hírleveleket Öntől.
Kb.3 hónapja.Én több,mint tíz éve kezdtem foglalkozni a számmisztikával és ugyanennyi ideje agykontrolozom.Jelentős tudással rendelkezem spirituális síkon.A számok adnak egy irányt,egy útmutatást,de az egyén egész hátralévő életét nem csak a számok határozzák meg.Mindenki saját maga teremti meg a maga valóságát,amiben él!Minden gondolatnak van értelme!Szerintem az egész munkássága a saját meggazdagodását szorgalmazza.Az a véleményem hogy önnek a marketing területén kellene elhelyezkednie,mint reklám szakember!Ne haragudjon a kemény kritikát illetően!

"Semmi sem ápolja jobban a lelki élet egészségét, mint az igazi gondolkodás."

Rudolf Steiner
...
Írta: László Gézáné, október 21, 2011
Kedves Péter!
Naponta olvasom okos tanácsaidat. Szeretném, ha teljesíthetőek lennének számomra is, de egyre kevésbé van teményem rá.
Nem tudtam felutazni Budapestre az előadásodra, s talán nem is tudok hamarosan. Te tudod miért, hisz minden adatom ismered, mert elküldtem az ingyenes életvezetési és elemzési tanácsaid reményében, - amit nem kaptam meg. A további elemzés reményében és A tudod-e mire születtél számmisztikai tanácsadás reményében. Újra fel szerettem volna iratkozni, ami azért nem sikerült mert már számon vagyok tartva. Igen? Valóban? - Akkor kérhetem, vagy várhatom a személyre szóló tanácsokat? Vagy mert nem vagyok jó üzleti partner, ne reménykedjek, De jó lenne, ha választ kapnék Tőled, amit előre is köszönök. Szeretettel: Irénke
...
Írta: Zsuzsanna, október 21, 2011
Nekem megvannak az álmaim és folyton csak azokra gondolok, csak van egy kis gond. Hiába is gondolok "csak azokra" a fontos dolgokra amiket szeretnék elérni, ha mindegyikhez pénz kell, és nem pár ezer forint. Hülyeségekkel már nem is tömöm az agyam, de akkor sem jutok előrébb. Egyetértek Szabó Sándorné Zsuzsával, hogy amikor itt a munkanélküliség akkor nehéz úgy gondolkodni, hogy minden happy. A munkahelyemen is létszámcsökkentés lesz és nehéz nem arra gondolni, hogy vajon megyek vagy maradok. Ebből kifolyólag jönnek sorban a kérdések, hogy ha mennem kell akkor miből fogom kifizetni az albérletet a számláimat, miből fogom fenntartani magam. Így is nehezen élek meg és ha elküldenek akkor szó szerint mehetek a híd alá, mert itt Baranyában lehetetlen azonnal munkát találni. Ezek pedig nem felesleges gondolatok, de az ember napjait igenis megbénítja, lehangolttá teszi. Az álmaimat azért ennek ellenére sem adom fel, küzdök érte hátha összejön. Mindenkinek szép napot.
...
Írta: Rózsa, október 21, 2011
Kedves Péter, ez mind nagyon szép amit irsz, és igaz is. Köszönöm a hirleveleid. Azonban segithetnél azokon is akik nem tudják megvenni még a távoktató csomagot sem, nemhogy elmenjenek az előadásra. Igazán azoknak kellene a segitség. Javasolnám,hogy időnként egy egy gyakorlatban alkalmazható mnegerősitést, vagy bármit, ajándékozz azoknak is akiknek nincs pénzük. Hátha sikerül rendbe tenniük ez által az anyagi helyzetüket. Ez az igazi nagy segitség, Isten megfizeti neked.Kézzelfogható gyakorlatot kellene adni azoknak akiknek nincs pénzük erre a csomagra. Ha lesz pénzük, biztosan jelentkezni fognak az előadásra. Köszönöm a leveleket.
...
Írta: Zsigmondné Deák Erzsébet Zsóka, október 21, 2011
Szia Péter! Fantasztikus dolog számomra, hogy mindig olyan levet kapok tőled, ami pontosan az aktuális segítség. A mai leveled olvasása előtt is ,pont ez a témakör forgott a fejemben. Nagyon szépen köszönöm!!! Nagyon sokat segít!!
...
Írta: Zsuzsuka, október 21, 2011
Telitalálat! Bizony-bizony rengeteg időt (ami az életünk) fecsérelünk el teljesen haszontalan, felesleges dolgokra. Itt az idő, hogy figyeljünk oda erre! Köszönöm, hogy emlékeztettél rá. További sok sikert! Szép napot! Megérdemled!
...
Írta: Szabó Sándorné, október 21, 2011
Kedves Péter!

Egyet értek ennek a gondolatnak a fejtegetésével, én is így gondolom. De ha a valóságot mellérakjuk, úgy érzem ezek csak elmélkedések maradnak. sok a leküzdhetetlen akadály korunkban, itt van a munkanélküliség, szinte mindent megbénít. E nélkül már könnyebb azzal foglalkozni amit szeretne elérni az ember az életében. Üdvözlettel Zsuzsa
...
Írta: piros, október 21, 2011
köszönet mindenért.
...
Írta: Edina, október 21, 2011
Kedves Péter!
Most,hogy elolvastam az új leveledet,elgondolkodtam azon,hogy rengeteg időt vesztegetek el a felesleges dolgokon való rágódásokkal.
Így kevés időm marad arra,hogy megvalósítsam a kis álmaimat.
Nem is régen jöttem rá,hogy a családon kívül még lenne valami amit szeretnék megvalósítani a kis életemben.Megpróbálom a ma olvasottak alapján kitörölni a fejemből a helytelen,meggondolatlan felesleges gondolatokat és sokkal inkább csak a terveimmel foglalkozni és cselekedni.Válaszom:Azt hiszem én kiészen állok.
Köszönöm,hogy segítesz az embereknek a leveleiddel.
Üdvözlettel:Edina.
...
Írta: Németh Márta, október 21, 2011
Nekem már az lenne fontos, hogy mihamarabb meghaljak.pénz nélkül nem tudsz előre lépni, bármiről is álmodozol. Hagytam magam kihasználni egy életen át, és itt az eredménye. Köszi mindent.Gyógyszer pia és jön aminek jönnie kell.
...
Írta: Erdős Anna, október 21, 2011
Üdvözöllek Péter.
-Én verseket írok.Az segít.Érdekes Aktív életembe is erre a pályára akartam térni,de műszaki ember lett belőlem.Úgy gondolom tőlem telhetően megálltam a helyem.Mikor befejeztem,rátértem a vers írásra.Azóta ez húz ki a mélypontról,de csak egy kicsit.Az üzeneteid úgy érzem segítenek.Sok barátom lett.Az igazi problémám őszintén nem tudom megoldani,vagy nem is akarom ??Egy barátnőm van/51 éve/,de új "barátaim" sok.Ha egyet elvesztek jön másik,de nehezen élem meg,és nem tudom,hogy ezek a költészet által lett barátok meddig vannak velem.Nagy telepátia van köztünk,aztán vége.Önmagamon nem tudok segíteni,csak süllyedek a mély letargiába.Szeretnék a régi,céltudatos ember lenni,de gyenge és problémás ember lettem,ezért távolodnak el tőlem az új "barátok". Köszönöm a segítséged!Üdvözöllek.Anna
...
Írta: Évi, október 21, 2011
Kedves Péter,sokszor azért van annyi felesleges gondolat a fejünkben, mert azzal könnyebb foglalkozni, mint a fontosakkal. A rendrakáshoz én a mandala szinezést szoktam használni. Most is ezt fogom tenni. Köszönöm,hogy felhívtad a fontosságára figyelmemet.
...
Írta: vivi, október 21, 2011
Kedves Péter!
Teljesen igazad van, valóban így van. Csak az a
nagy kérdés, hogy hogyan is induljak el az általad
javasolt uton.

Üdvözlettel: Vivi
...
Írta: Gyöngyi, október 21, 2011
Kedves Péter, gondolom sok emberre érvényes, hogy olyan fejet hord a nyakán, ami tele van fölösleges gondolatokkal. Igen, nálam is így van. Valóban nagyon hasznos, ha itt-ott valaki figyelmezteti az embert. Igaz igyekszem anélkül is, de annyi megoldatlan dolgom van, hogy szinte eredmény nélkülinek érzem a "fejtisztítást". Remélem lesz erőm tovább tisztulni és kivilágosodik, hogy mi is a legfontosabb számomra. Az intuícióm nagyon segít, de gyakran csak utólag tudom megmagyarázni a dolgokat. Segítene, ha lenne valaki, aki megtanítana, hogyan fejleszthetném tovább e képességemet. Hálás köszönet! Kellemes napot, üdvözlettel, Gyöngyi
...
Írta: ilona, október 21, 2011
Koszonom a figyelmeztetest,nap mint nap a problemaim megoldasara gondolok,bizok benne almom valora valik,sok erot meritek a meditaciokbol,talan ugy erzem kozel vagyok,ahoz amire eletemben vagytam.koszonom ilona.
...
Írta: bergendy edina, október 21, 2011
Mennyire igaz. Érdekes,hogy mindig ,olyan üzeneteket kapok tőled amire pont szükségem van ! Nincsenek véletlenek.:-) Köszönöm, mindig megerősítést kapok,hogy jó irányba megyek. Szép napot és köszönöm
...
Írta: schwáb józsef, október 21, 2011
Köszönöm Péter magvas gondolatok szokás szerint! Te sejtesz valamit ami egybevág az én gondolataimmal is.Csak én máshonnan közelítem meg az élet kérdéseit!Én érzem hogy nagy változások előtt állok! És az emberiség is! Baráti üdvözlettel: JOZEF.
...
Írta: Godo Ernöné, október 21, 2011
Igazad van Péter,
bár minek neki kezdek ki üritem a fejemet.Ha meditálok is ezt teszem.Kösz a figyelmeztetést.

Szólj hozzá Te is!

busy